انتقاد شدید از رویکرد سازمان ملل و همسویی آن با متجاوزان سعودی

به گزارش سرگرمی تفریحی، وزیر بهداشت یمن به شدت از ابراز نگرانی سازمان ملل در قبال منطقه مأرب و همسویی آن با ائتلاف سعودی، انتقاد کرد و گفت: سازمان ملل به جای اینکه اشک تمساح بریزد، بهتر است که تحرک جدی انجام دهد و به وظایف خود عمل کند.

انتقاد شدید از رویکرد سازمان ملل و همسویی آن با متجاوزان سعودی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، طه متوکل وزیر بهداشت دولت نجات ملی در جریان نشستی گفت: نگرانی سازمان ملل درباره اوضاع انسانی در منطقه مأرب و در عین حال نادیده دریافت اوضاع انسانی در کل یمن طی شش سال گذشته، انزجارآور است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: سازمان ملل به جای اینکه اشک تمساح بریزد، بهتر است که تحرک جدی انجام دهد و به وظایف خود در زمینه ورود کشتی های حامل نفت برای یمن اقدام کند.

وزیر بهداشت یمن گفت: سازمان ملل به خوبی می داند که بخش پزشکی و درمانی یمن در نتیجه ادامه توقیف نفتکش ها در آستانه تعطیلی است.

المتوکل تاکید کرد: اوضاع 176 بیمارستان، 184 درمانگاه و 676 مرکز درمانی بخش خصوصی در صنعا و دیگر استان های مورد ارزیابی قرار گرفت. ما از طریق این ارزیابی ها به دنبال ارائه خدمات پزشکی به شهروندان پایدار و بزرگوار یمنی هستیم.

از سوی دیگر احمد حامد از مقامات دولت نجات ملی صنعا بیان نمود: القاعده و داعش از مأرب به عنوان پایگاهی برای حملات به تمام یمن با اعزام خودروهای بمبگذاری شده، عوامل انتحاری و تیم های ترور که از سوی افسران سعودی اداره می شود، استفاده می کنند.

وی بیان نمود: از سر و صدایی که درباره اوضاع مأرب می شنویم شگفت زده شده ایم؛ زیرا درباره هیچ منطقه دیگر از جمله صنعا از سوی آنان مشاهده نکردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1253

به "انتقاد شدید از رویکرد سازمان ملل و همسویی آن با متجاوزان سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید از رویکرد سازمان ملل و همسویی آن با متجاوزان سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید