کیانوش دست به دامان آیان شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، کیانوش رستمی که شب گذشته بعد از اوت شدن از گردونه رقابت دسته 96 کیلوگرم، در سالن به هیات ژوری و داوران مسابقه اعتراض نموده بود بخاطر ماندن در المپیک سراغ آیان رفت و با عذرخواهی دست به دامان او شد.

کیانوش دست به دامان آیان شد

ایران ورزشی:کیانوش رستمی ملی پوش 96 کیلویی تیم ملی وزنه برداری کشورمان بعد از حذف شدن و اوت کردن در حرکت یکضرب با ناکامی در مهار وزنه 180 کیلوگرمی، رو به داوران و هیات ژوری مسابقه کرد و بابت ناکامی خود آنها را مقصر دانست و به آنها معترض شد. رستمی در آن لحظه یادش نبود که اگر در این رقابت ها امتیاز المپیکی کسب نکند، یا باید در مسابقات نیوجرسی آمریکا اعزام گردد، یا اینکه با مساعدت فدراسیون جهانی وزنه برداری به تورنمنت ایتالیا برود. زیرا در غیر اینصورت او بخاطر اینکه در این مرحله نتوانسته امتیاز لازم برای ورود به مرحله بعدی گزینشی المپیک را کسب کند، کلا از گردونه المپیک و بدست آوردن امتیاز ورودیه به این رقابت معتبر حذف می گردد.

به همین دلیل ملی پوش 96 کیلویی کشورمان در حین برگزاری رقابت دسته 102 کیلوگرم سراغ تاماش آیان رفت و جلوی او نشست. رستمی بعد از عذرخواهی بابت اعتراض عجیب و غریب خود به ژوری و داوران مسابقه، برای دریافت مجوز ورودی به المپیک و تورنمنت هایی مذکور دست به دامان رییس فدراسیون جهانی شد تا هر طور شده نظر آیان را برای دشت مجوز حضور در یکی از این رقابت های گزینشی جلب کند.

رستمی بعد از حذف از رقابت های جهانی اعلام نموده بود که میخواهد برای همواره از دنیای قهرمانی خداحافظی کند،اما گفت و گوی با آیان بیانگر این است که کیانوش همچنان به حضور در المپیک سوم خود امیدوار است. حتی بعد از 4 مرتبه اوت شدن در رقابت های معتبر بین المللی.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 203

به "کیانوش دست به دامان آیان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانوش دست به دامان آیان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید