کاغذبازی اداری در راستا فراوری نوعی مافیاست

به گزارش سرگرمی تفریحی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه رضایت مردم و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از فاکتورهای حائز اهمیت در توسعه کشور است، گفت: به عنوان نمونه مالیات پیش پای صنعت باید برداشته گردد، تا صنعت روان تر به ایجاد شغل و یاری به توسعه گام بردارد.

کاغذبازی اداری در راستا فراوری نوعی مافیاست

علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در الگوهای مدیریتی باید از نحوه مدیریت صنایع در کشورهای توسعه یافته و صنعتی جهان و تازه ترین متد های روز استفاده گردد.

وی همچنین خلق ثروت و تکریم کارآفرینان را مورد تاکید شرع و حاکمیت دانست و توضیح داد: با ارائه راهبردها و سیاست گذاری های کارشناسی و مبتنی بر دانش روز راستا را برای بخش خصوصی در جهت کارآفرینی، سرمایه گذاری و خلق ثروت مهیا نماییم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خواست تا به سرمایه گذاران مستقر در شهرک های صنعتی اجازه داده گردد که با در اختیار داشتن یک سوله چند پروانه بهره برداری داشته باشند و چند محصول فراوری نمایند و یا اینکه با اجاره چند سوله کنار هم در یک شهرک به امر فراوری مبادرت ورزند.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه به عنوان اولین وزارتخانه در جهت کاهش مجوزها و حذف بروکراسی اداری گام برداشته ایم، افزود: راستا ناهموار و کاغذبازی اداری در راستا فراوری نوعی مافیا محسوب می گردد.

او همچنین از مجلس شورای اسلامی خواست قوانین مخل کسب و کار را تعدیل یا برطرف کند.

رزم حسینی همچنین با اشاره به اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، اعلام کرد: شرکت هایی که در محدوده جغرافیایی کشورمان هستند اگرچه صد درصد نیز خصوصی باشند باید در عرصه مسئولیت های اجتماعی ورود نمایند که خوشبختانه تا به امروز چندین قرارداد در این راستا منعقد شده است و قلعه گنج نیز نمونه این الگو است.

بسته بازگشت واحدهای تحت تملک بانکی رونمایی می گردد

وی همچنین از رونمایی از بسته بازگشت واحدهای تحت تملک بانکی اطلاع داد و گفت: این واحدهای تحت تملک در اختیار وزارت صمت و زیرمجموعه های آن از جمله ایدرو، معاونت صنایع و ایمیدرو بسته به نوع فعالیت شان قرار می گیرند تا مجدداً احیا شوند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1194

به "کاغذبازی اداری در راستا فراوری نوعی مافیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذبازی اداری در راستا فراوری نوعی مافیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید