همدلی مردم در کرونا شبیه زمان جنگ بود، نتایج خوب آموزش ها و امتحانات در نخستین ترم مجازی

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: زمانی که اغلب آموزش ها در دانشگاه بر پایه حضور استاد و دانشجو در دانشگاه بود، تصور نمی کردیم که بتوانیم ترمی را به صورت مجازی برگزار کنیم اما هم آموزش و هم امتحانات مجازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

همدلی مردم در کرونا شبیه زمان جنگ بود، نتایج خوب آموزش ها و امتحانات در نخستین ترم مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره اتفاقات و تغییرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و آینده پیش رو، اظهارداشت: طولانی شدن زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، اتفاق های جدیدی را رقم زده است.

وی گفت: برای مثال زمانی که اغلب آموزش ها در دانشگاه بر پایه حضور استاد و دانشجو در دانشگاه بود، تصور نمی کردیم که بتوانیم ترمی را به صورت مجازی و بدون حضور دانشجو و استاد در کلاس برگزار کنیم اما وقتی وقت عمل رسید این کار انجام شد و شاهد بودیم که هم آموزش و هم امتحانات را به خوبی پشت سر گذاشتیم. حتی بهتر از آنچه که پیش بینی می شد موفقیت حاصل شد.

فتوحی اضافه نمود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که با شیوع ویروس کرونا در کشور رقم خورد، ایجاد همدلی بین اقشار مختلف مردم بود که چنین همدلی را شاید در زمان جنگ دیده بودیم.

به گزارش فارس، با شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس های حضوری در دانشگاه ها از هفته دوم اسفند به حالت تعطیل درآمد و با ادامه شرایط شیوع ویروس در کشور، این تعطیلی ها همچنان ادامه دارد و یک ترم تحصیلی هم به صورت کاملا مجازی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 892

به "همدلی مردم در کرونا شبیه زمان جنگ بود، نتایج خوب آموزش ها و امتحانات در نخستین ترم مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی مردم در کرونا شبیه زمان جنگ بود، نتایج خوب آموزش ها و امتحانات در نخستین ترم مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید