مقاله: طرز تهیه چند صبحانه لاکچری (اوتمیل اورنایت Overnight Oatmeal)

به گزارش سرگرمی تفریحی، 1. همه چیز را در یک شیشه بریزید، درب آن را ببندید، تکان دهید و آن را داخل یخچال بگذارید. صبح بعد یک مقدار شیر بیشتر اضافه کنید و کمی شیرین کننده در صورت دلخواه بریزید و لذت ببرید.

مقاله: طرز تهیه چند صبحانه لاکچری (اوتمیل اورنایت Overnight Oatmeal)

هر ظرفی که بتواند پذیرای مواد شما باشد مناسب است. شما می توانید از ظرفهای شیشه ای مربا که دیگر خالی شده اند، لیوان اسموتی (ترجیحا شفاف)، ظروف دردار نگهدارنده مخصوص یخچال یا ظروف شیشه ای نگهدارنده حبوبات بورمیولی بهره ببرید. من خودم چند تا ظرف باقیمانده از کره بادام زمینی دارم که می خواهم آنها را استفاده کنم.

می خواهید هر صبح یک پرتو از خورشید استوایی را تا اعماق وجود احساس کنید؟ نارگیل و آناناس بدون رفتن به راهی طولانی این کار را برای شما انجام می دهید و البته آنها آنقدر خوب با هم ترکیب می شوند که برای شما غیر قابل باور خواهد بود. یک انتخاب عالی برای شیر، شیر نارگیل یا برنج خواهد بود که بتواند با مواد دیگر جور در بیاید و مزه آنها را تکمیل کند.

قطعا می توانید این کار را انجام دهید کما اینکه اوتمیل اورنایت هایی که در سالهای اول ورود خود آمده بودند همگی از ماست استفاده می کردند اما به دلیل غلیظ بودن ماست باید خیلی محکم شیشه را تکان دهید تا مواد با هم در آمیخته شوند.

منبع مقاله: طرز تهیه چند صبحانه لاکچری (اوتمیل اورنایت Overnight Oatmeal)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1576

به "مقاله: طرز تهیه چند صبحانه لاکچری (اوتمیل اورنایت Overnight Oatmeal)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه چند صبحانه لاکچری (اوتمیل اورنایت Overnight Oatmeal)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید