بازسازی مسجد آقاکاظم زنجان خاتمه یافت

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، از اتمام عملیات بازسازی مسجد آقا کاظم اطلاع داد.

بازسازی مسجد آقاکاظم زنجان خاتمه یافت

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند یکشنبه 19 مردادماه اظهار کرد: سردر مسجد آقا کاظم دچار ترک و آسیب شده بود که پس از انجام دادن مطالعات بازسازیی و آسیب شناسی، مقاوم سازی و استحکام بخشی بازسازی این بنای مذهبی استان انتها یافت.

او با اشاره به اقدامات تخصصی در این خصوص بیان کرد: با کوشش های تخصصی همکاران معاونت میراثفرهنگی استان توانستیم در طول مدت سه ماه عملیات بازسازی مسجد آقاکاظم را به انتها برسانیم.

او گفت: مسجد تاریخی آقاکاظم متعلق به دوره قاجار و در بافت تاریخی شهر زنجان واقع شده که در گروه مساجد شبستانی تعریف شده است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان گفت: بازسازی، احیا و بازسازی کار بسیار حساسی است چون نباید هویت آثار تاریخی مغشوش گردد. حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی در جامعه به فضل الهی و لطف مردم نهادینه شده و در جامعه و برای مردم نیز ضرورت حفاظت و بازسازی آثار تاریخی جا افتاده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 863

به "بازسازی مسجد آقاکاظم زنجان خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مسجد آقاکاظم زنجان خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید