محمود صادقی: انتخابات1400الکترونیکی برگزار گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با بیان اینکه به خاطر شرایط موجود فعالیت همه طیف های سیاسی دچار اختلال شده است، گفت: برای جلوگیری از کاهش مشارکت در انتخابات1400، این انتخابات الکترونیکی برگزار گردد.

محمود صادقی: انتخابات1400الکترونیکی برگزار گردد

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کرونا پدیده ای خیلی ویژه و بی سابقه است که همه جهان را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: این پدیده در کنار تهدید هایش، فرصت هایی هم فراهم نموده است از جمله اینکه بسیاری از مشاغل از فضای مجازی استفاده می نمایند.دانشگاه ها نیز در فضای مجازی فعالیت می نمایند و دانشجویان از منزل خود در امتحانات شرکت می نمایند هرچند فرصت حضور در کلاس ها را از دست می دهند.تشکل های سیاسی هم از فضای مجازی برای برگزاری جلسات خود می توانند بهره گرفته و جلسات خود را منظم برگزار نمایند.

وی درباره تهدیدهای کرونا در حوزه مالی توضیح داد: بخاطر تحریم ها، مسائل مالی زیادی ایجاد شده است که کرونا بر این مسائل افزوده و بعضی کسب و کارها تعطیل شده است. این شرایط آثار روحی و روانی منفی، اضطراب،استرس عدم اطمینان به آینده برای مردم ایجاد نموده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کرونا موجب محدودیت برای حضور در اجتماعات رسمی و غیر رسمی شده است، گفت: اگرچه ممکن است تصور گردد که حضور کمتر مردم در عرصه های سیاسی یک فرصت است اما این مسأله در طولانی مدت آسیب زا خواهد بود و به واگرایی منجر گردد.

وی ادامه داد: بخش زیادی از فعالیت سیاسی،مستلزم ارتباط و تعامل است، اما وقتی تعاملات قطع گردد، افراد دچار انزوا و واگرایی می شوند. در حال حاضر به خاطر شرایط موجود فعالیت همه طیف های سیاسی دچار اختلال شده است.

صادقی در سرانجام گفت: اگر شرایط همینگونه ادامه یابد، انتخابات 1400تحت تاثیر قرار می گیرد و مشارکت کاهش می یابد، مگر اینکه انتخابات الکترونیک برگزار گردد .اگر شدت بیماری کاهش نیابد،حتما باید فکری برای انتخابات کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 877

به "محمود صادقی: انتخابات1400الکترونیکی برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود صادقی: انتخابات1400الکترونیکی برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید