صدای علیمحمدی تکرارنشدنی است

به گزارش سرگرمی تفریحی، ناصر ممدوح با بیان این که زنده یاد مهدی علیمحمدی صدایی ماندگار و تکرارنشدنی داشت، او را انسانی مهربان و خوش رو توصیف می کند.

صدای علیمحمدی تکرارنشدنی است

این گوینده پیشکسوت رادیو در گفت وگو با خبرنگاران، درباره زنده یاد مهدی علیمحمدی که روز گذشته (13 شهریورماه) درگذشت، می گوید: استاد علیمحمدی از گوینده های شاخص داستان های شب رادیو بود. من در دهه 30 شیفته برنامه داستان های شب رادیو بودم؛ داستان های شبی که با هنرنمایی استادانی همچون پرویز بهرام، مهدی علیمحمدی، مانیا، محتشم، سارنگ، مشکین و دیگر بزرگان از رادیو پخش می شد و متاسفانه الان همه آن ها ما را ترک کرده اند، ولی یاد و خاطره شان همیشه با من خواهد بود.

ممدوح همچنین می گوید: استاد علیمحمدی علاوه بر گویندگی، در زمینه دوبله نیز فعالیت می کرد و از مدیران باسابقه بود که دوبله فیلم ها و سریال های زیادی را برعهده داشت.

او اظهار می کند: درگذشت زنده یاد علیمحمدی را به خانواده محترم او و به خصوص پسرش بهروز و جامعه هنری و کسانی که با هنر ایشان آشنایی دارند، تسلیت می گویم.

به گزارش خبرنگاران، مهدی علیمحمدی، پیشکسوت رادیو و دوبلاژ، شامگاه چهارشنبه (13 شهریورماه) درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند صبح روز جمعه (15 شهریورماه) از مسجد بلال سازمان صداوسیما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 120

به "صدای علیمحمدی تکرارنشدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای علیمحمدی تکرارنشدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید