خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی

به گزارش سرگرمی تفریحی، رپرتاژآگهی - همانطور که همه می دانند گوشت گوسفند زنده در صورتی که تازه باشد طعم بسیار بهتری نسبت به گوشت یخ زده و یا مانده خواهد داشت. افراد می توانند با خرید یک گوسفند تازه هم از گوشت تازه آن بهره ببرند و هم سایر موارد مربوط به آن مانند دل، جگر، کله پاچه، سیرابی و … را مصرف کنند.

خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی

به همین علت مصرف گوشت گوسفند به صورت تازه مورد تقاضای افراد زیادی می باشد و به علت داشتن پروتئین بالا در گوشت تازه پرورش و فروش آن هم بسیار زیاد در ایران انجام می گردد. افراد با توجه به مشغله های کاری زیاد و یا دوری مسیرهای پرورش گوسفندان، نمی توانند به راحتی مکان های مورد اعتماد را پیدا کنند.

افراد می توانند به سایت های خرید و فروش دام زنده رجوع کنند که بازهم ممکن است مرکزی معتبر را نشناسند و یا به آن اطمینان نداشته باشند که باید در این مورد تحقیقات لازم را انجام کنند تا بدون نگرانی و در اسرع وقت به سایت رجوع نموده و گوسفند زنده موردنیازشان را به هر تعداد سفارش دهند.

چطور گوسفند زنده و سالم را تشخیص دهیم؟

بسیاری از افراد در زمان خرید گوسفند زنده از سلامت آن آگاهی لازم را ندارند و نمی دانند از چه راهی باید فرق بین گوسفند سالم و سرحال با گوسفندان بیمار را تشخیص دهند.

یک راه تشخیص گوسفند سالم گوسفندانی است که دارای پشم های صاف و یکدست بوده و بعلاوه داشتن چشمان براق می باشد.

داشتن آبریزش بینی و یا کنده شدن پشم به آسانی نشاندهنده گوسفندی با مشکل می باشد. بعلاوه اگر دچار اسهال، ضعف بدن یا عفونت باشد نمی تواند سرحال باشد. با دست زدن و لمس مهره های پشتی گوسفند می توانید چاقی و لاغری آن را تشخیص دهید.

پس از ذبح گوسفند در صورتی که جگری صاف و رنگ جگری داشته باشد می توان فهمید که سالم می باشد.

نحوه خرید گوسفند زنده مقرون به صرفه و سالم ؟

از رسومات قدیمی برای ایرانیان ذبح گوسفند در مراسمی مانند نذری، مراسمات شادی و یا عزا، مراسم مذهبی و … می باشد که به آن اهمیت بسیاری می دهیم. در صورتی که افراد تمایل نداشته باشند به صورت حضوری به مکان های دوردست و یا حومه اطراف شهر بروند از کجا می توانند گوسفند زنده سالم پیدا کنند؟ همانطور که می دانید در این زمینه هم افراد زیادی برای نفع شخصی خود سودجویی می کنند و با تهیه علوفه نامرغوب به گوسفندان دامی غیر سالم تحویل مشتری می دهند.

شما می توانید در سایت لایوشیپ دام های خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم با قیمتی مناسب تهیه نمایید. لایو شیپ با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش گوسفند زنده توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.

قیمت گوسفند زنده چقدر می باشد؟

شما درصورتی که به بازار سر بزنید متوجه می شوید که فروشندگان دام، گوسفندان خود را با قیمت هایی مختلف به نسبت به سایر فروشندگان دام می فروشند. قیمت ها می تواند بالاتر و یا پایین تر باشد که این موضوع طبیعی است و مانند هر جنسی دیگر خرید با نرخ فعلی و فروش با قیمتی بالاتر می تواند باعث این اختلاف در قیمت گردد. در حال حاضر قیمت گوسفند زنده هر کیلو 50 هزار تومان میباشد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که بعضی از افراد سودجو با ارائه نمودن قیمتی پایین تر دام هایی با مشکلاتی و بیماری های مختلف به خریداران می فروشند و نتیجه خوبی را نخواهد داشت. حتماً خریدهای خود را از مکان هایی با مجوز و تحت نظر ارگانهای ذیصلاح انجام دهید تا با خیالی راحت بتوانید از دام هایی سالم استفاده نمایید.

قیمت گوسفند زنده بر اساس نژاد چقدر می باشد؟

گوسفندان در لایو شیپ دارای قیمت های مختلفی به علت نژاد های مختلف می باشند. البته این اختلاف قیمت جزئی می باشد. نژاد های این گوسفندان کردی، مغانی، افشار، سنگسر، مهربان و بلوچی می باشد. در صورتی که شما هم قصد دارید خرید دام خود را بر اساس نژاد انجام نمایید باید به این نکته دقت کنید تا مورد سوءاستفاده بعضی سودجویان قرار نگیرید تا بتوانند مبلغ بیش تری را از شما دریافت کنند.

در این مواقع شما می توانید با اطمینان به گروه فروش لایو شیپ، نژادهای مختلف گوسفند و مابقی دام ها را به صورت زنده خریداری نمایید. مجموعه لایو شیپ با دقت و انصاف در فروش و بعلاوه نیروهای کاربلد خود توانسته است دام را با نژاد صحیح به شما تحویل نماید.

نحوه خریداری گوسفند زنده

پس از تماس با شماره های اعلام شده در سایت لایو شیپ، شما می توانید بره یا گوسفند انتخابی را در ساعت تعیین شده به همراه باسکول و قصاب مجرب دریافت نمایید. پیشنهاد جهت خرید گوسفند زنده این است که خرید شما در صبح انجام گردد تا شکم دام خالی باشد. از جمله وظایف قصاب همراه است این است که گوشت را خرد نموده و کله وسیرابی آن را تحویل شما بدهد.

دقت کنید که هزینه ای جهت ارسال، خرد نمودن گوشت، تمیز نمودن سیرابی و کله گوسفند از شما گرفته نمی گردد و کاملاً رایگان می باشد.

مزیت خرید گوسفند از گروه لایو شیپ

  • ارسال گوسفند ارگانیک
  • ارسال گوسفند جوان و سرحال
  • ارسال دام ها به صورت رایگان
  • ارسال کردن باسکول در زمان تحویل و وزن نمون دام در حضور مشتری
  • ارسال کردن دام با شکم خالی
  • دارای مجوز از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی
  • خرید با قیمت روز بدون پرداخت اضافه کردن وجه اضافی
  • استفاده نکردن از آنتی بیوتیک ها و یا داروهای هورمونی

شما مشتریان گرامی جهت آشنایی و انتخاب گوسفند زنده خود به سایت ما مراجعه نموده و خرید خود را انجام نمایید. قیمت های این خرید بر اساس قیمت روز در کشتارگاه ها خواهد بود و با تماستان به شما اطلاع داده می گردد. مهم ترین موردی که در خصوص گوسفند زنده دقت می گردد این است که گوسفند با قیمت مناسب و با مجوز از شهرداری تهران ارائه گردد. می توانید جهت خرید گوشت گوسفند یا گوسفند زنده با ما در ارتباط باشید. لایو شیپ با ارائه خدماتی مانند ارسال کردن باسکول جهت وزن کردن دام در حضور مشتری، پرداخت کردن پول در محل و بعد از تحویل سفارشات، ارسال کردن به صورت کاملاً رایگان، ارسال کردن قصاب ماهر جهت ذبح اسلامی و … در خدمت مشتریان عزیز خواهد بود.

تلفن همراه در تمام منطقه ها تهران09122005029 , 09127125345

livesheep.com

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1483

به "خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید