خبرنگاران ساخت سیلو در شهرستان رستم فارس شروع شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، شیراز - خبرنگاران - 38 پروژه با اعتبار 76 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان رستم افتتاح و کلنگ زنی شد که شروع ساخت سیلو از آن جمله بود.

خبرنگاران ساخت سیلو در شهرستان رستم فارس شروع شد

ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، سه مدرسه، ساختمان دهیاری حسین آباد و طرح های تغذیه مصنوعی منابع طبیعی شهرستان رستم در سفر عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به این شهرستان واقع در غرب استان به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی کارخانه آرد و سیلو توسط بخش خصوصی با ارزش 50میلیارد تومان و روشنایی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی رستم از دیگر برنامه های این سفر بود.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه شهرستان رستم از شهرستان های محروم است، گفت: این شهرستان مورد توجه نظام و دولت تدبیر و امید است و اقدامات زیادی در بخش های مختلف آن اجرا شده است.

وی اظهار کرد: شهرستان رستم فرصت ها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد و اخیرا نیز کوشش های در خور توجهی برای جذب سرمایه گذار اجرا شده که شروع ساخت کارخانه آرد و سیلو از نمونه های آن است.

معاون استاندار فارس همچنین با اشاره به اهمیت توجه به بخش خصوصی برای ایجاد تحرک در شهرستان ها ،تاکید نمود: حمایت از بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و توسعه مالی و فرهنگی شهرستان ها موثر است

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1266

به "خبرنگاران ساخت سیلو در شهرستان رستم فارس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت سیلو در شهرستان رستم فارس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید