خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر تقویت مرکز آموزش پدافند غیرعامل استان

به گزارش سرگرمی تفریحی، یزد - خبرنگاران - استاندار یزد با اشاره به اینکه موضوع آموزش در پدافند غیرعامل از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: برای تحقق اهداف و انجام بهتر وظایف باید مرکز آموزش زیرپوشش بیش از گذشته تقویت گردد.

خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر تقویت مرکز آموزش پدافند غیرعامل استان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

محمدعلی طالبی روز دوشنبه در جلسه پدافند غیرعامل استان اضافه نمود: برای گسترش مرکز و تداوم عملیات اجرایی آن سال جاری پنج میلیارد ریال بودجه پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی برای اقشار مختلف و کارمندان دستگاه های اجرایی در راستای انجام بهتر وظایف جزو اهداف این مرکز است.

این مسوول اظهار کرد: شرایط و ظرفیت های خوبی برای برگزاری دوره های آموزشی مورد احتیاج در راستای اهداف پدافند غیرعامل وجود دارد که باید استفاده گردد.

طالبی گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل از موضوع های مهمی است که موجب هماهنگی بیشتر و بهتر بین تمامی دستگاه های اجرایی استان می گردد.

وی بر پیگیری اجرای طرح جامع با هماهنگی و همکاری بخش های مختلف به عنوان یک ضرورت تاکید نمود که خروجی کارها در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی است.

استاندار یزد به اهمیت برگزاری راهپیمایی اربعین در تقویت و انسجام 2 ملت و کشور ایران و عراق و همچنین امت اسلام در برابر دشمنان اشاره نمود.

طالبی گفت: باید این مراسم در صورت وجود شرایط مناسب به خاطر ویروس کرونا در چارچوب مقررات و همکاری و هماهنگی تمامی بخش ها برگزار گردد.

وی توضیح داد: باید تمامی دستگاه های اجرایی مسوول و کمیته ها از هم اکنون وظایف خود را دقیق انجام دهند و در صورت مناسب بودن شرایط زمینه حضور مردم فراهم باشد.

همه دستگاه ها برای برگزاری راهپیمایی اربعین همکاری نمایند

همچنین مدیرکل پدافند غیرعامل یزد گفت: همکاری تمام دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح جامع لازم است و وظایف باید در چارچوب مقررات انجام گردد.

محمد صادق طهماسبی اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی با حضور اقشار مختلف در مورد پدافند غیرعامل باید با قدرت و قوت استمرار داشته باشد.

وی اظهار کرد: تا به امروز 6 هزار نفر توسط مرکز آموزش پدافند غیرعامل دوره های مختلف آمادگی را به خوبی طی کردندو باید این برنامه ها ادامه داشته باشد.

این مسوول تاکید نمود: تقویت مرکز آموزش و پیگیری عملیات اجرایی فاز دوم طرح باید در اولویت قرار گیرد تا بتواند به خوبی نقش خود را ادا کند.

طهماسبی گفت: هماهنگی و یکپارچگی در اجرای طرح های مختلف اجرایی برای تحقق اهداف پدافندغیرعامل از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید پیگیری گردد.

این مسوول به راهپیمایی اربعین اشاره نمود و یادآور شد: تمام کمیته ها باید همانند گذشته وظایف خود را به خوبی انجام دهند که بر اساس شرایط نحوه حضور اعلام می گردد.

طهماسبی گفت: همکاری اعضای کمیته های مختلف اربعین و آمادگی کامل برای انجام هرچه بهتر این راهپیمایی از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید همکاری نمایند.

راهپیمایی اربعین نماد وحدت امت اسلام است

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به راهپیمایی اربعین اشاره نمود و گفت: برگزاری این مراسم نماد وحدت 2 ملت و کشور ایران و عراق و دنیا اسلام است .

احمد ترحمی اضافه نمود: این مراسم باید بنحو باشکوه بر اساس شرایط برگزار گردد و همه کمیته ها و دستگاه ها با همکاری مردم برای انجام خوب مراسم اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کنونی و بیماری کرونا هنوز دقیق در مورد شرایط این راهپیمایی تعیین نیست ولی باید همه زیرساخت های لازم را فراهم کرد.

در این نشست همچنین تعدادی از اعضای کمیته های راهپیمایی اربعین حسینی به بیان دیدگاه های خود و آمادگی برای خدمت رسانی به زایران اشاره نمودند.

سال گذشته افزون بر 30 هزار یزدی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند.

بیستم ماه صفر برابر بیست و هفتم مهرماه 1398، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و 72 نفر از یاران باوفای آن حضرت در روز عاشورا (دهم) محرم سال 61 هجری قمری است که نزد شیعیان به اربعین حسینی معروف است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 861

به "خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر تقویت مرکز آموزش پدافند غیرعامل استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر تقویت مرکز آموزش پدافند غیرعامل استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید