برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت مخابرات ایران در چهاردهم شهریورماه

به گزارش سرگرمی تفریحی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، یکشنبه 14 شهریورماه در سالن همایش های ساختمان وفاغفاریان برگزار می گردد.

برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت مخابرات ایران در چهاردهم شهریورماه

به گزارش ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران براساس اطلاعیه رسمی هیئت مدیره این شرکت اعلام نمود که مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام)، رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 14 شهریورماه 1400، در ساختمان دکتر وفاغفاریان برگزار می شود.

براساس این گزارش، اتخاذ تصمیم در مورد دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت، دستور جلسه این مجمع عمومی به طور فوق العاده است.

بعلاوه، با توجه به ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار و مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفا در صورتیکه با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکان پذیر می باشد و به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور، به سهامداران توصیه می شود از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه اقدام کنند.

در ضمن شماره تلفن 88548813-021 و پست الکترونیکی [email protected] برای تماس و طرح سؤالات سهامداران خود در زمان برگزاری مجمع در نظر گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1524

به "برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت مخابرات ایران در چهاردهم شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت مخابرات ایران در چهاردهم شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید