اولین دوره آموزش گردشگری افراد دارای معلولیت در گرگان برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، اولین دوره آموزشی افراد دارای معلولیت با هدف آشنایی جوامع گردشگری و ذینفعان دولتی و خصوصی با استانداردها و الزامات گردشگری ویژه این اقشار برگزار می گردد.

اولین دوره آموزش گردشگری افراد دارای معلولیت در گرگان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، جلسه هماهنگی در مورد برگزاری دوره آموزشی گردشگری برای افراد دارای معلولیت با حضور احمد تجری معاون گردشگری و رؤسای جوامع گردشگری استان گلستان، پنجشنبه 6 دی برگزار گردید.

رضا شاه حسینی مدیر دفتر منطقه شمال انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس با اشاره به نقش گردشگری و سفر در ایجاد نشاط و سرزندگی در میان افراد دارای معلولیت و سالمندان گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی جوامع گردشگری و ذینفعان دولتی و خصوصی با استانداردها و الزامات گردشگری ویژه این اقشار برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این دوره آموزشی در مرحله نخست در سه استان گلستان، تهران و فارس توسط مدرسان ملی برگزار می گردد و در مرحله بعد برای همه استان ها برنامه ریزی می گردد.

شاه حسینی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه برنامه ریزی این دوره آموزشی بیان داشت: در این جلسه که با حضور معاونین و کارشناسان ادارات کل بهزیستی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیران انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس و رؤسای جوامع هتلداران، دفاتر و راهنمایان گردشگری استان برگزار گردید؛ بر لزوم آموزش های تخصصی در این زمینه تاکید شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 139

به "اولین دوره آموزش گردشگری افراد دارای معلولیت در گرگان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره آموزش گردشگری افراد دارای معلولیت در گرگان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید