انتقاد بازیگر سریال جیران درباره حضور یک بازیگر در سه سریال

به گزارش سرگرمی تفریحی، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: در چهار سریالی که پخش می گردد یک بازیگر در سه سریال هست و فقط گریم و لباس او عوض می گردد، نمی خواهم قضاوت کنم و کسی را برنجانم اما نمره نهایی را تماشاچی می دهد.

انتقاد بازیگر سریال جیران درباره حضور یک بازیگر در سه سریال

به گزارش همشهری آنلاین، محمد شیری در پاسخ به این سوال که آیا استانداردی برای یک بازیگر وجود دارد که در طول سال چند سینمایی و چند سریال کار کند؟ اظهار کرد: سوال سختی است. امیدوارم همه بویژه نسل جوان کار نمایند اما می بینیم که در چهار سریالی که پخش می شود یک بازیگر در سه سریال هست و همواره هم تکراری است و فقط گریم و لباس او عوض می شود.

بازیگر جیران (حسن فتحی 1400) اضافه نمود: نمی خواهم این گونه قضاوت کنم و کسی را برنجانم اما نمره نهایی را تماشاچی می دهد. این که من بخواهم یک سره روی آنتن باشم و در همه جا باشم درست نیست. مهم مردم هستند که باید قضاوت نمایند.

امیدوارم شرایط بازیگری سر و سامان بگیرد و دولتمردان و سیاستمداران ما بیشتر دقت نمایندبازیگر سریال گنج مظفر(مهران مدیری 1386) گفت: امیدوارم شرایط بازیگری و کلا کار هنری سر و سامانی بگیرد و دولتمردان و سیاستمداران ما که در بخش هنر کار می نمایند مقداری بیشتر دقت نمایند.

شیری که شروع فعالیت بازیگری او به سال 1349 و با ایفای نقش در تله تئاتری به کارگردانی هادی اسلامی برمی شود و پس از آن توانست به سینما و تلویزیون راه یابد، بعلاوه درباره تاثیر بازیگری تئاتر در ایفای نقش بهتر در سینما و تلویزیون گفت: تئاتر هنر و سینما صنعت است.

او تاکید نمود: سوپراستارها و حتی بازیگرهای مطرح ما باید در کارنامه خود حداقل بازیگری در یک تئاتر را داشته باشند.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که در مجموعه تلویزیونی شب های برره(مهران مدیری 1384) به اوج معروفیت خود دست یافت، درباره معیارهایی که یک بازیگر باید داشته باشد تا بتواند وارد عرصه بازیگری هم شود و این که آیا خوب است که بازیگران وارد حیطه کارگردانی نیز شوند و در این کار هم به موفقیت دست یابند؟ اظهار کرد: به شکل آکادمیک، فرد، بازیگری و کارگردانی را با هم می آموزد اما اگر بازیگری قدیمی باشد حقش است که کارگردانی هم کند. چرا که سال هاست خاک صحنه خورده و در زمینه های مختلفی از پشت صحنه تا بازیگری کار نموده است. اگر بازیگری قدیمی باشد حقش است که کارگردانی هم کند. چرا که سال هاست خاک صحنه خورده است

بازیگر لازانیا (حسین قناعت 1396) درباره این که مردم معیارهای بازیگری را در چه چیزی باید ببینند تا گول چهره رو نخورند؟ گفت: خواستن توانستن است، اما این که مردم چه معیارهایی برای انتخاب بازیگر خوب دارند، بازیگر باید آن بازیگری را داشته باشد و مردم بازی او را دوست داشته باشند نه این که بخواهد فقط به شکل یک مدل باشد. قصد توهین به کسی را ندارم اما خیلی ها هستند که می آیند و یک شبه بالا می روند ولی حق دیگران خورده می شود.

ماجرای سوپراستاری که بر روی استیج حالش به هم خورد

شیری که سابقه اجرا در تلویزیون از جمله سیمای اقتصاد ما (محمدرضا پاسدار 1366) را نیز دارد به عدم تسلط بعضی بازیگرها بر روی استیج اشاره و یادآوری کرد: در یک جایی مجری یک استیجی بودم. سوپر استاری میهمان بود که تا به امروز تجربه استیج را نداشت. وقتی روی صحنه آمد اگر پنج دقیقه دیرتر او را از استیج به سمت تماشاچیان بدرقه می کردم شاید سکته می کرد. حالش بد شده بود. تا به امروز به این شکل که بخواهد در یک سالن 700 نفر او را ببینند تجربه ای نداشت. در پشت صحنه به او گفتم سعی کن تئاتر کار کنی تا بتوانی بر روی استیج مقابل تماشاچیان حاضر شوی.

شیری که در زمان حاضر در سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری ایفای نقش می نماید، درباره این که یک بازیگر چقدر می تواند در فیلم نامه دست اندازی کند و آن را تغییر بدهد؟ گفت: این بستگی دارد که کارگردان چگونه فردی و چه کسی باشد. اکبر رادی اجازه نمی داد یک واو این ور و آن ور بشود. کارگردان وقتی بازیگر خود را درست انتخاب کند و بداند که خلاقیت دارد و به کارش جان می دهد، تا یک حدی که سانسوری نباشد و به قصه لطمه نخورد او را در تغییر دیالوگ ها آزاد می گذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2018

به "انتقاد بازیگر سریال جیران درباره حضور یک بازیگر در سه سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بازیگر سریال جیران درباره حضور یک بازیگر در سه سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید