اسرار درونی پرسپولیس رسانه ای شد، مسائل اقتصادی شامل بارسلونا و رئال مادرید هم می شود

به گزارش سرگرمی تفریحی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: تیم های بزرگی مثل بارسلونا و رئال مادرید مسائل اقتصادی دارد و داشتن چنین مسئله ای در پرسپولیس عادی است.

اسرار درونی پرسپولیس رسانه ای شد، مسائل اقتصادی شامل بارسلونا و رئال مادرید هم می شود

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، علی رغبتی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید در ساختمان باشگاه برگزار گشت، اظهار کرد: ابتدا از خبرنگاران عذرخواهی می کنم که نتوانستم در دو ماه گذشته جوابگوی آن ها باشم. قرارداد اولیه با کارگزار 8 آبان 98 امضا شد و آقای هاشمی در آن زمان خارج از ایران بود. این قرارداد هنوز پابرجاست و قرارداد جدید در همان راستا است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه آقای هاشمی از مسافرت برگشتند در جریان کامل قرارداد قرار گرفتند، ضمن اینکه در طول سفر هم به صورت تلفنی با او در ارتباط بودیم. به هر صورت بعد از 6 ماه تصمیم گرفتیم قرارداد جدید امضا کنیم که البته قرارداد قبلی تا سرانجام این فصل خواهد بود و شرایط جدیدی که برای ادامه همکاری در نظر گرفتیم برای 3 سال بعد از آن است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: همه چیز با حساب و کتاب اجرا شده و درآمد یک ساله باشگاه در آن تعیین است. 2 ماه در این زمینه جلسات متعددی را برگزار کردیم و در نهایت خوشحالیم که این قرارداد امضا شده است.

وی درباره اینکه مشاور پیشین پرسپولیس قرارداد با کارگزار را ترکمانچای عنوان کرده بود، یادآور شد: ما این شخص را در یکی از جلسات با کارگزار شرکت دادیم، همان طور که در جلسات مختلف از مشاوره های دیگر دوستان از جمله مشاور حقوقی استفاده می کردیم اما به هر حال فرد موردنظر نکات حرفه ای را رعایت نکرد و اسرار درونی باشگاه را به رسانه ها کشاند. ما نیز به خدمات او در باشگاه سرانجام دادیم.

رغبتی افزود: تأکید می کنم که درباره قرارداد با کارگزار بهترین فرصت ما برای درآمدزایی بود، نمی گویم کار منحصربه فردی انجام دادیم اما واقعیت این است که شرایط اقتصادی جامعه اصلاً خوب نیست و خیلی از شرکت های خصوصی برای درآمدزایی به مشکل خوردند. من حتی از کارگزار تشکر می کنم که در این شرایط دست پرسپولیس را گرفت.

وی افزود: شما ببینید تیم های بزرگی مثل بارسا و رئال که هر ساله قهرمان اروپا و کشورشان می شوند در حال حاضر با مشکل اقتصادی جدی روبرو شدند، حتی هیئت مدیره باشگاه بزرگی مثل بارسا تا مرز سقوط هم پیش رفت آن هم در شرایطی که این باشگاه های بزرگ دنیا از حق پخش تلویزیونی و درآمدهای مختلف برخوردار هستند اما باز در این شرایط به خاطر شیوع ویروس کرونا این اوضاع را دارند چه برسد به پرسپولیس که نه درآمد حق پخش تلویزیونی دارد و نه سهمی از بلیت فروشی می برد. ما در این فصل حتی یک ریال هم از سهم بلیت فروشی درآمدی نداشته ایم و در این شرایط چاره ای نداشتیم که از شانس تجاری مان استفاده کنیم. ما خیلی از شرایط را در نظر گرفتیم که این قرارداد را با کارگزار امضا کردیم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 748

به "اسرار درونی پرسپولیس رسانه ای شد، مسائل اقتصادی شامل بارسلونا و رئال مادرید هم می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار درونی پرسپولیس رسانه ای شد، مسائل اقتصادی شامل بارسلونا و رئال مادرید هم می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید