قیمت تور اروپا در نوروز 1402 چقدر است؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش آژانس هواپیمایی ایوار، پیش فروش تورهای نوروز 1402 شروع شده و تورهای 8 روزه فرانسه، سوئیس و اسپانیا با قیمت 24.900.000 تومان + 1890 یورو، ارزانترین تور اروپا نوروز 1402 به حساب می آیند.

قیمت تور اروپا در نوروز 1402 چقدر است؟

نوروز، پرتقاضا ترین فصل سفر برای ایرانیان به شمار میرود و سفر های داخلی و خارجی در دو هفته ابتدایی سال رونق می گیرد. اگرچه بسیاری از افراد، تصمیم خود برای سفر رفتن را به آخر سال موکول می نمایند، اما با توجه به فرایند زمان بر دریافت ویزای شینگن، مجریان تورهای اروپایی، فروش خود را از آذرماه شروع و نهایتا تا بهمن ماه ادامه می دهند. در این میان، آژانس ایوار به عنوان مجری مستقیم تور اروپا، از اواسط آبان ماه، پکیج های نوروزی خود را بر روی وبسایت خود قرار داده تا مسافران، فرصت بیشتری برای تصمیم گیری و ثبت نام داشته باشند.

قیمت تور اروپا در نوروز 1402

عموما در بازه نوروز به دلیل تقاضای بالا، قیمت تمامی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی نسبت به فصول دیگر گران تر هستند. عوامل دیگری مانند کاهش ارزش پول ملی در طی تورم های ماهیانه و بعلاوه نرخ تبدیل بالای ریال به یورو، تورهای اروپایی را به یک کالای لوکس بدل نموده است. هزینه تورها با توجه به خدمات نظیر ایرلاین، دارا بودن پرواز و ترانسفر های زمینی داخلی، ستاره هتل، تعداد شب اقامت و … بالاتر یا پایین تر خواهد بود.

در این میان، آژانس ایوار تمام کوشش خود را به کار بسته است که تا حدامکان، قیمت ها را متعادل و مناسب با خدمات تور ارائه نماید. در حال حاضر و برای نوروز سال جاری، تورهای فرانسه (8 روزه پاریس)، تور سوئیس (8 روزه زوریخ و لوگانو) و تور اسپانیا (8 روزه بارسلون و مادرید) با قیمت 24.900.000 تومان + 1890 یورو، مقرون به صرفه ترین و در عین حال کوتاه ترین تورهای نوروزی به حساب می آیند. بعلاوه، تور 15 روزه سوئیس و ایتالیا (ژنو، زوریخ، لوگانو، میلان، ونیز، فلورانس و رم) با قیمت 24.900.000 تومان + 3790 یورو، گران ترین تور اروپا نوروز 1402 ایوار است. طولانی ترین تور عید 1402 ایوار، تور دور اروپا 24 روزه شامل بازدید از کشور های فرانسه، آلمان، ایتالیا، یونان و ترکیه با قیمت 24.900.000 تومان + 3290 یورو به شمار میرود.

غیر از تورهای ترکیبی اروپای غربی، تورهای ترکیبی اروپای مرکزی و شرقی نظیر تور 10 روزه سوئیس، آلمان و چک و تور 10 روزه مجارستان، اتریش، چک در پکیج های نوروزی گنجانده شده است. تنها تور تک کشور اروپای شرقی، تور 10 روزه کرواسی است.

خدمات تور های نوروز 1402 ایوار

پرواز و ترانسفر: تمامی تورهای اروپایی ایوار در نوروز، با پرواز ترکیش با 35 کیلوگرم بار مجاز با برترین زمان پروازی و ترانزیت مناسب است. بعلاوه ترانسفر های فرودگاه مقصد و ترانسفر های بین شهری زمینی و هوایی، جزو خدمات تور به شمار میرود.

اقامت و صبحانه: تمام تورهای اروپا بر روی هتل های 4 و 5 ستاره اقامت خواهند داشت. البته در این میان، تور دور اروپا 24 روزه در جهت کنترل قیمت، در برخی از شهر های در هتل های 3 ستاره اقامت خواهد داشت.

ویزای شینگن: تمامی خدمات تحویل و کنترل مدارک و اخذ ویزا به وسیله ایوار انجام می پذیرد.

راهنمای فارسی زبان: راهنمای فارسی زبان از تهران، در تمام لحظات تور و تا زمان بازگشت همراه گروه ها خواهند بود.

گشت شهری: گشت های نیم روزه و بازدید از هایلایت های شهر مطابق با برنامه ارائه شده و گشت های اختیاری به انتخاب مسافران

بیمه مسافرتی: تمامی مسافران تحت پوشش بیمه بین المللی مسافرتی حوادث و خدمات درمانی قرار خواهند گرفت.

تخفیفات تورهای نوروزی ایوار

تمامی تورهای نوروزی ایوار اعم از اروپایی، آسیایی و آفریقایی شامل تخفیفات ارزی هستند. 5٪ تخفیف ارزی ویژه مسافران قبلی ایوار، 5٪ تخفیف ارزی ویژه پزشکان و کادر محترم درمان، 5٪ تخفیف ارزی ویژه همسفران بالای 65 سال و 3٪ تخفیف ارزی ویژه ثبت نام زودهنگام (تا 30 آذر ماه) تخفیفات تورهای ایوار هستند که البته قابل ذکر است سقف استفاده از تخفیفات برای هر همسفر، 10٪ می باشد.

ضمانت نامه بازگشت از سفر

با توجه به اینکه سفارت خانه ها حساسیت بالایی برای بازگشت مسافران از سفر دارند، آژانس های مسافرتی ناچار به دریافت ضمانت نامه بانکی از مسافران خود هستند. حداقل مبلغ ضمانت نامه برای شرکت در تورهای نوروزی اروپا، حداقل 400 میلیون تومان است که با توجه به مدارک شغلی و ملکی و بعلاوه سابقه سفر مسافران، ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد. به خاطر داشته باشید که این مبلغ به حساب آژانس منتقل نمی گردد، بلکه در حساب شخصی مسافر بلوکه شده و با بازگشت مسافر از سفر و دریافت نامه از آژانس، پول از حساب آزاد می گردد.

تورهای غیر اروپایی نوروز ایوار

معروفیت آژانس مسافرتی ایوار در زمینه تورهای اروپایی است، اما مقاصد تورهای نوروزی به قاره سبز محدود نمی گردد. تور ترکیبی کره جنوبی و ژاپن، تور ترکیبی مالزی، سنگاپور و مالزی، تور سریلانکا، تور هند، تور فیلیپین و تور ترکیبی کامبوج و ویتنام؛ جزو تورهای آسیایی پکیج نورزی ایوار هستند. تور آفریقای جنوبی و تور کنیا در قاره آفریقا؛ تور برزیل و تور کوبا در قاره آمریکا و تور استرالیا از دیگر تورهایی هستند که سبد محصولات ایوار را برای سفر در 5 قاره کامل می نمایند.

تماس با ایوار

اگرچه تمامی اطلاعات تورهای نوروزی به صورت کامل بر روی وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com قرار گرفته است، اما اگر می خواهید به صورت حضوری از خدمات ایوار استفاده نمایید یا برای انتخاب تور خود احتیاج به مشاوره دارید، می توانید به آدرس خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، برج سایه مراجعه نموده یا با شماره تلفن 02191009100 تماس حاصل نمایید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1909

به "قیمت تور اروپا در نوروز 1402 چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور اروپا در نوروز 1402 چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید