استان اصفهان با 700 دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد

به گزارش سرگرمی تفریحی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، استان اصفهان با 700 دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد.

استان اصفهان با 700 دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد

فعالان عرصه گردشگری تمامی شهرستان های استان اصفهان با رویکرد تور مجازی، گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کردند تا با معرفی جاذبه های گردشگری استان اصفهان، فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری را که اصلی ترین رویکرد این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است، ترسیم نمایند.

حمیدرضا محققیان با اشاره به استان محور بودن حضور اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اضافه کرد: رویکرد نمایشگاه گردشگری سال جاری، سرمایه گذاری گردشگری است و برای اولین بار فرصتهای گردشگری کلیه شهرستان ها با همکاری و موضوع اداره کل امور شهری استانداری اصفهان به نمایش درآمده است.

وی یادآور شد: سالهای گذشته و در دوره های قبلی نمایشگاه، بیشتر به معرفی جاذبه های شهر اصفهان پرداخته میشد اما سال جاری کلیه شهرستان های استان بطور مستقل در این نمایشگاه حضور فیزیکی دارند و به معرفی آثار و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی منطقه ها خود می پردازند.

محققیان ادامه داد: از جاذبه های گردشگری استان اصفهان ویدئوهای مختلف در 700 دقیقه و با همکاری صدا و سیما تهیه شده و هر شهرستان بطور جداگانه در قالب این ویدئوها و به وسیله ویدئو وال (نمایشگر دیواری) فرصتهای سرمایه گذاری را به بازدید نمایندگان معرفی می نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیتی که گردشگری در فضای مجازی پیدا نموده و خدمات، بازاریابی و فروش بیشتر در این فضا انجام میگیرد، غرفه گردشگری اصفهان بیشتر با رویکرد گردشگری مجازی و الکترونیک به صورت موضوعی و به صورت استان محور با رویکرد سرمایه گذاری به میدان آمده است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1952

به "استان اصفهان با 700 دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان اصفهان با 700 دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید