گوگل در پیکسل 5 از اسپیکر زیر نمایشگر استفاده کرده است

به گزارش سرگرمی تفریحی، نگاهی به تلفن های همراه تازه معرفی شده توسط گوگل نشان می دهد که این دو گوشی بسیار شبیه به یکدیگر هستند. گوگل در تلفن همراه پیکسل 5 از نمایشگر 6 اینچی OLED و بدنه ای آلومینیومی استفاده کرده است. در تلفن همراه دیگر یعنی گوگل پیکسل 4a 5G شاهد استفاده از نمایشگر بزرگ تر 6.2 اینچی و بدنه پلی کربناتی هستیم.

گوگل در پیکسل 5 از اسپیکر زیر نمایشگر استفاده کرده است

مدت کوتاهی بعد از رونمایی از این تلفن های همراه جدید، یکی از کاربران متوجه یک تفاوت کلیدی میان این دو تلفن همراه شده است. بعد از منتشر شدن نقشه سخت افزاری این تلفن های همراه توسط گوگل، تعیین شد که گوگل در تلفن همراه پیکسل 4a 5G اسپیکر انجام مکالمات را در حاشیه بالای نمایشگر قرار داده است.

اما نگاهی به نقشه سخت افزاری تلفن همراه پیکسل 5 نشان می دهد که بر خلاف پیکسل 4a 5G، گوکل اسپیکر انجام مکالمات را در درون نمایشگر قرار داده است. درست در پایین دیگر سنسور های این تلفن همراه مانند مجاورت و تشخیص نور محیط.

به طور حتم، محل قرارگیری اسپیکر انجام مکالمات یکی از اصلی ترین تفاوت های پیکسل 5 و پیکسل 4 است. در پیکسل 4 در قسمت بالایی نمایشگر شاهد قرار داشتن حاشیه زیادی بودیم که نه تنها به محل پردازنده مربوط به سنسور های حرکتی اختصاص داشت، بلکه محل قرارگیری سیستم تشخیص چهره این تلفن همراه هم بود.

  • تاریخچه اندروید: هرچه باید راجع به سیستم عامل گوگل و ورژن های مختلف آن بدانید

گوگل در پیکسل 5 با حذف کردن سیستم تشخیص چهره و استفاده از یک حفره در گوشه بالای نمایشگر به عنوان محل قرارگیری دوربین جلویی دستگاه، حاشیه بالایی نمایشگر را در مقایسه با نسل قبلی آن، حذف کرده است.

با وجود اینکه این نقشه منتشر شده از محل قرارگیری سخت افزار دستگاه، محل قرارگیری سنسور های زیر نمایشگر این تلفن همراه را در مرکز قسمت بالایی آن نشان می دهد، اما محافظ صفحه ای که گوگل در کنار این تلفن همراه به فروش می رساند محل قرارگیری این سنسور ها را در مرکز و اندکی متمایل به سمت چپ نشان می دهد. البته این محافظ صفحه الان در سایت گوگل موجود نیست.

البته پیکسل 5 اولین تلفن همراهی نیست که در آن از اسپیکر زیر نمایشگر استفاده شده است. تا قبل از این تلفن همراه جدید گوگل، تلفن های همراه هواوی P40 Pro و LG G8 دارای اسپیکر زیر نمایشگر بودند.

  • مقایسه گوگل پیکسل 5 با گوشی های قبلی گوگل

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 991

به "گوگل در پیکسل 5 از اسپیکر زیر نمایشگر استفاده کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در پیکسل 5 از اسپیکر زیر نمایشگر استفاده کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید