کمبود پزشک متخصص چالش بیمارستان های غرب مازندران است

به گزارش سرگرمی تفریحی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چالش بزرگ بیمارستاهای غرب استان مازندران کمبود پزشک متخصص است.

کمبود پزشک متخصص چالش بیمارستان های غرب مازندران است

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، شمس الله شریعت نژاد در حاشیه بازدید از مطب های پزشکی شهرستان در مصاحبه با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیمارستان جدید عباس آباد احتیاج به سه پزشک متخصص دارد گفت: از وزیر بهداشت درخواست کردم نسبت به افزایش پزشک متخصص اقدام کند که این امر محقق نشده است.

وی اضافه کرد: مشکلاتی در حوزه پزشکان متخصص وجود دارد و توجیه این است که متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ندارند. این نماینده مجلس توضیح داد: در شهرستان رامسر ریاست بیمارستان امام سجاد، دکتر صارمی و رییس نظام پزشکی دکتر سبحان بهرامی دغدغه جذب پزشک متخصص را دارند و در این حوزه مطالبه گری می نمایند.

وی اضافه کرد: تعهد در حوزه پزشکان متخصص بیشتر است و پزشکانی که در رامسر مشغول بکار بوده متعهد هستند. دکتر شریعت نژاد با اشاره به اینکه مسئولان برای رضایت مردم کوشش می نمایند و حسادت ها در جامعه پزشکی مشکل ایجاد می نماید خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولان بیمارستان حفظ پزشکان متخصص است.

وی اضافه کرد: حجم وسیعی از بیماران به علت حجم پایین خدمات دهی از رامسر به رشت، آمل، بابل، مشهد، شیراز و تهران مراجعه می نمایند و باید امکانات و نوع پزشکان متخصص جوابگوی احتیاجهای مردم منطقه باشد.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره استانی شدن غرب مازندران یکی از استدلال های من این است که در آمل، بابل یا ساری درصد غیر بومی ها کم است و در عباس آباد 57 هزار نفر بومی و 100 هزار نفر غیر بومی داریم و وجه تمایز اصلی غرب استان مازندران نسبت به شرق تعدد افراد غیر بومی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 343

به "کمبود پزشک متخصص چالش بیمارستان های غرب مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود پزشک متخصص چالش بیمارستان های غرب مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید