کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در ایام تعطیلات نوروز در استان اطلاع داد.

کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به محدودیت و ممنوعیت های کرونایی برای تردد خودروهای دارای پلاک استان های قرمز و نارنجی به این استان، اظهار کرد: تردد خودروها در شهرها نیز از ساعت 21 تا 3 بامداد ممنوع است.

سردار میرزایی همچنین از کشف بیش از 355کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی سال جاری تا به امروز اطلاع داد و اضافه نمود: کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به بکارگیری 411 نیروی پلیس افتخاری و 540 نیروی نگهبان محل در طرح نوروزی سال جاری از تعامل و همکاری خوب مردم و دستگاه ها با پلیس در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد .

وی از کاهش جرایم و افزایش کشفیات در طرح نوروزی پلیس مازندران اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به شرایط کرونایی به شهروندان و مسافران تاکید می کردند از سفرهای غیر ضرور خودداری نموده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی خود و دیگران، مدافعان سلامت را کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1300

به "کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید