کشف 1500ماسک و 83 گالن الکل تقلبی در تهران

به گزارش سرگرمی تفریحی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف هزار و 500 عدد ماسک فیلتردار دپو شده و 83 گالن الکل تقلبی در 2 عملیات مستقل اطلاع داد.

کشف 1500ماسک و 83 گالن الکل تقلبی در تهران

به گزارش خبرنگاران از مهر، سرهنگ نادر مرادی گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار واحد صنفی اش در حوالی خیابان جمهوری مقادیر قابل توجهی انواع ماسک های فیلتردار و ساده جمع آوری نموده است و با قیمتی بین 30 الی 50 هزار تومان به بعضی از مشتریان عرضه می نماید. آنالیز موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انبار شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و آنالیز از انباری این واحد صنفی در دستور کار مأموران این معاونت نهاده شد و تیم اعزامی پیروز شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی بیش از هزار و500 عدد ماسک فیلتردار احتکار شده کشف نمایند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در روز گذشته خبر دیگری مبنی بر فروش ژل و مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در یکی از داروخانه های شهرک گلستان در غرب تهران به این پلیس اعلام شد، گفت: تحقیقات پلیسی در مورد صحت و سقم گزارش اعلام و مأموران پس از هماهنگی های قضائی در بازرسی از این داروخانه پیروز شدند 83 بطری یک لیتری الکل دست ساز تقلبی و بدون نام و نشان کشف و متصدی داروخانه برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در سرانجام خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازپرسی از متهمان پرونده ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 581

به "کشف 1500ماسک و 83 گالن الکل تقلبی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 1500ماسک و 83 گالن الکل تقلبی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید