کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز رونمایی شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر کشور و معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در تبریز رونمایی شد.

کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز رونمایی شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این مراسم، اظهار کرد: با تدوین این کتب شاهد هم افزایی و همگرایی بین آموزش و پرورش استان، شهرداری کلانشهر تبریز و شورای شهر تبریز بودیم.

جعفر پاشایی ادامه داد: تدوین کتب فرهنگ شهروندی، کاشت 36 هزار نهال در درون مدارس تبریز و ساخت دهکده ورزش های دانش آموزی از دیگر اقدامات مشترک شهرداری تبریز و آموزش و پرورش استان بوده است.

وی با بیان این که برای درونی کردن ارزش ها درونی باید ابتدا آموزش را مورد توجه قرار دهیم، گفت: با رونمایی از کتب شهروندی، 350 هزار دانش آموز تبریزی از 26 جلد کتاب در حوزه محیط زیست، رفتارهای اجتماعی و غیره بهره مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه کتب فرهنگ شهروندی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با مشارکت خانه محیط زیست و توسعه پایدار در تبریز با آخرین شیوه های آموزشی رایج در دنیا جهت ارائه در مدارس تهیه و تدوین شده است.

مجموعه مجموعه کتب آموزش شهروندی، برای نخستین بار در ایران توسط شهرداری تبریز در 26 جلد گردآوری و چاپ شده که در سال جاری در دو هزار و 249 مدرسه تبریز و 13هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد؛ در این راستا، 353هزار و 700جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل 322هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و 32هزار جلد تسهیلگری ویژه معلمان و مربیان در نواحی 5گانه آموزش و پرورش تبریز، تالیف و توزیع شده است.

برای تدریس این کتب حدود یکهزار و 20نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 460

به "کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید