پیش فروش گلکسی تب S8 و S8 اولترا در آمریکا به علت تقاضای زیاد متوقف شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، اینطور که به نظر می رسد، فروش گلکسی تب S8 و S8 اولترا در دوران پیش خرید فراتر از انتظار سامسونگ رفته چرا که این تبلت ها آنقدری نزد کاربران محبوب هستند که سامسونگ مجبور شده فرایند پیش فروش آن ها را متوقف کند.

پیش فروش گلکسی تب S8 و S8 اولترا در آمریکا به علت تقاضای زیاد متوقف شد

سامسونگ چهار شنبه قبل از گوشی های سری گلکسی S22 و تبلت های سری گلکسی تب S8 رونمایی کرد. شرکت کره ای انتظار داشت فروش محصولاتش سال جاری بیشتر از قبل باشد اما احتمالا پیش بینی اتفاق امروز را نمی کرد. اینطور که متوجه شدیم، ظاهرا تقاضا برای خرید گلکسی تب S8 و S8 اولترا آنقدر زیاد بوده که سامسونگ مجبور شد فرایند پیش فروش آن ها را متوقف کند.

سامسونگ درست بعد از رویداد معرفی از سری گلکسی تب S8 و گلکسی S22، آن ها را برای پیش خرید در دسترس قرار داد. بنابراین کاربران می توانستند این محصولات را برای اواخر فوریه که رسما شاهد عرضه آن ها به بازار خواهیم بود پیش خرید نمایند. اما اکنون به گزارش وب سایت XDA-Developers ظاهرا در وب سایت شعبه آمریکای شرکت کره ای گلکسی تب S8 و S8 اولترا برای پیش خرید در دسترس قرار ندارند و روبروی آن ها عبارت اتمام موجودی ثبت شده است. تنها مدلی که همچنان برای خرید در دسترس واقع شده است گلکسی تب S8 پلاس است که پیش بینی هم می شد تقاضای زیادی برای خرید آن وجود نداشته باشد. حتی در بخش گوشی هم سامسونگ بیشتر تمرکز خود را روی فراوری مقرون به صرفه ترین و گران ترین مدل یعنی استاندارد و اولترا معطوف نموده بود.

سامسونگ در این رابطه به XDA-Developers گفت:

در حال حاضر گلکسی تب S8 اولترا را می توان به وسیله وب سایت بست بای (Best Buy) سفارش داد اما گلکسی تب S8 در فهرست این فروشگاه هم دیده نمی گردد و این یعنی سامسونگ ظاهرا سال بسیار خوبی را از لحاظ فروش تبلت پیش روی خود خواهد داشت. خصوصا اینکه با توسعه دهنده ها هم نظیر LumaFusion همکاری زیادی داشته تا بتواند نماینده های خود را در زمینه ویرایش ویدیو، یعنی دقیقا کاری که آیپد پروها در آن بی نظیرند به رقبای شایسته و قدری تبدیل کند.

سری گلکسی تب S8 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا و در مقدار های 11، 12.4 و 14.6 اینچ راهی بازار خواهند شد. هر سه این مدل ها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده مجهز شده اند و از 8/12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می برند. البته یک مدل از گلکسی تب S8 اولترا از 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می برد که این مدل آخر حتی برای پیش خرید هم در دسترس قرار ندارد.

هر سه این مدل ها از قلم S-Pen با زمان تأخیر بسیار کم 2.8 میلی ثانیه به همراه خود درون جعبه بهره می برند و نمایشگر آن ها هم به نسبت نسل قبل پیشرفت محسوسی دارد. آن دسته از کاربرانی که یکی از این تبلت ها را از فروشگاه خود سامسونگ پیش خرید نمایند می توانند یک صفحه کلید Slim Keyboard که برای مدل اولترا از نور پس زمینه هم بهره می برد به صورت رایگان دریافت نمایند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1747

به "پیش فروش گلکسی تب S8 و S8 اولترا در آمریکا به علت تقاضای زیاد متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش گلکسی تب S8 و S8 اولترا در آمریکا به علت تقاضای زیاد متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید