آنر 60SE با طراحی دوربین آشنا معرفی گردید

به گزارش سرگرمی تفریحی، شرکت آنر امروز بی سر و صدا از گوشی هوشمند آنر 60SE رونمایی کرد. این شرکت از قبل برنامه ای برای معرفی این گوشی هوشمند خود اعلام نکرده بود و تنها این گوشی را در وب سایت رسمی خود برای فروش قرار داد. بعلاوه آنر بعضی از اینفلونسرهای چینی را هم برای تبلیغ و اعلام این خبر در رسانه های مجازی مطلع کرد. باید خاطر نشان کنیم که آنر 60SE سومین مدل از سری آنر 60 است که پیش تر از آن نسخه پایه آنر 60 و آنر 60 پرو از این سری روانه بازار گوشی های هوشمند شدند. در ادامه به آنالیز مشخصات این گوشی هوشمند می پردازیم.

آنر 60SE با طراحی دوربین آشنا معرفی گردید

از نکات جالب توجه این گوشی آنر آرایش دوربین سه گانه آن است که به نوعی می توان گفت از طراحی دوربین آیفون 13 اپل الگوبرداری نموده است. اما به غیر از آن این گوشی هوشمند میان رده با پردازنده Dimensity 900 و 8 گیگابایت حافظه رم هیچ شباهتی به گوشی های پرچم دار غول فناوری آمریکایی ندارد. آنر مشخصات رسمی این گوشی را در وب سایت خود درج ننموده است، اما بعضی از افشاگران اطلاعاتی از این گوشی هوشمند در اختیار ما قرار دادند. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، آنر 60SE از نمایشگر 6.67 OLED با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی 100 درصدی از رنگ های طیف P3 بهره می برد.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپرساعتی تشکیل می دهد که با شارژر سریع 66 وات به سرعت شارژ می گردد. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم با وجود بزرگ بودن نمایشگر این گوشی، آنر 60SE تنها 173 گرم وزن دارد. از دیگر اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند میان رده چینی می توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، صفحه نمایش منحنی 58 درجه و رابط کاربری Magic UI 5.0 که انتظار می رود به Magic UI 6.0 به روزرسانی گردد، اشاره نمود.

به نظر می رسد که مشخصات رسمی این گوشی هم زمان با تاریخ فروش آن در 17 فوریه (28 بهمن ماه) به وسیله شرکت آنر منتشر می گردد. در حال حاضر این گوشی هوشمند برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار گرفته است و آن ها می توانند از بین سه رنگ مشکی، نقره ای و سبز رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایند. بعلاوه باید اشاره کنیم که نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 199 یوان و نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن هم با قیمت 499 یوان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بد نیست خاطر نشان کنیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی آنر 50SE حدود یک سال قبل در کنار آنر 50، آنر 50 پرو وارد بازار گوشی های هوشمند شد. آنر 50SE از صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی بهره می برد. با وجود نمایشگر بزرگ و کیفیت خوب مواد اولیه استفاده شده در ساخت این گوشی، وزن آن 191 گرم است که نسبت به آنر 60SE کمی سنگین تر است. نمایشگر این گوشی هوشمند هم همچون آنر 60SE از طراحی مبتنی بر حفره نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده نموده است. در این نوع طراحی ها، دیگر خبری از نوار دور صفحه برای قرار گیری دوربین و سنسورهای دیگر نیست و به همین علت در ظاهر ابعاد نمایشگر کمی بزرگ تر به نظر می رسد. بعلاوه نمایشگر آنر 50SE از رفرش ریت 60 هرتز، نسبت ابعاد 20:9 و تراکم پیکسلی 388 PPI پشتیبانی می نماید.

بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که سیستم دوربین آنر 50SE همچون 60SE از 3 لنز تشکیل شده که متشکل از لنز اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک لنز اولتراوید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می گردد که از کیفیت خوبی برخوردار است. باید منتظر مشخصات رسمی آنر 60SE در روز های آینده باشیم تا بیبنیم که این گوشی هوشمند میان رده چینی چه تفاوت هایی دیگری با نسل قبلی خود دارد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1755

به "آنر 60SE با طراحی دوربین آشنا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 60SE با طراحی دوربین آشنا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید