پامپئو خواستار تحقیق عمیق درباره انفجار بیروت شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، وزیر خارجه آمریکا خواستار آغاز تحقیقات عمیق و شفاف در خصوص دلایل وقوع انفجار بیروت شد که در نتیجه آن 170 تن کشته و حدود پنج هزار تن دیگر زخمی شدند.

پامپئو خواستار تحقیق عمیق درباره انفجار بیروت شد

به نقل از سایت النشره، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت، ملت لبنان مستحق محاکمه مسؤولان این انفجار و داشتن دولتی هستند که سلامت مردم و شکوفایی کشور را در اولویت نخست خود قرار دهد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین شرح داد: ما به خاطر قربانیان این تراژدی ترسناک و نیز ویرانی و خرابی زیاد بیروت بسیار احساس حزن و نگرانی داریم. برای نجات یافتگان و خانواده های آنها و نیز تمامی لبنانی ها برای ساختن مجدد زندگی و شهرشان دعا می کنیم.

وی در ادامه افزود: هیچ کشوری بخشنده تر و مهربانتر از آمریکا نیست!ما به حمایت خود از ملت لبنان برای بهبود و پشت سرگذاشتن این مصیبت ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین مطرح نمود که ایالات متحده متعهد به ارائه 17 میلیون دلار کمک های بشردوستانه برای نجات لبنان از این بحران و امدادرسانی به این کشور شده است. این مبلغ علاوه بر 403 میلیون دلاری است که واشنگتن از سپتامبر 2019 به این کشور تقدیم کرده که شامل 41.6 میلیون دلار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 906

به "پامپئو خواستار تحقیق عمیق درباره انفجار بیروت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو خواستار تحقیق عمیق درباره انفجار بیروت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید