وزیر بهداشت: با اپیدمی سنگین کرونا در خوزستان مواجهیم ، یاری کنیم تا موج کووید19 را رد کنیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، وزیر بهداشت با بیان اینکه در استان خوزستان با اپیدمی نسبتا سنگین کووید19 روبرو هستیم، گفت: البته برآوردم این است که پیک بیماری در این استان تا چند روز دیگر افت خواهد نمود.

وزیر بهداشت: با اپیدمی سنگین کرونا در خوزستان مواجهیم ، یاری کنیم تا موج کووید19 را رد کنیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی امروز در نشست با مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: من به خاک خوزستان مدیونم و پای همه مردمان این استان را می بوسم. افتخار داشتم که روز سوم جنگ تحمیلی، در منطقه حضور داشتم و با صحنه هایی که در خوزستان دیدم، تمام عمرم، خودم را به این استان مدیون می دانم.

وی ادامه داد: همیشه فکر می کردم اولین جایی که بعد از جنگ باید آباد گردد، خوزستان است. رشادت، شجاعت و از خودگذشتگی مردم خوزستان بی نظیر بود. بنده خودم را به عنوان سربازی کوچک، خدمتگزار کوچک مردم خوزستان می دانم.

نمکی اضافه نمود: اولین موارد ابتلا به کووید19 در خوزستان که گزارش شد، به همکارانم تاکید نمودم که خوزستان را دریابید. چون با همه استان های کشور از نظر اقلیم و فرهنگ متفاوت است. خوزستان را خوب می شناسم و در سیلاب های سال گذشته دو بار به این استان سفر کردم و حتی یک مورد اپیدمی بیماری در این استان نداشتیم.

وی اظهار داشت: در خوزستان با اپیدمی نسبتا سنگینی روبرو هستیم و تنها راه نجات ما، همدلی، وفاق و هماهنگی است و باید دو کار مهم انجام دهیم؛ اول آموزش به مردم برای حفظ فاصله مورد توجه قرار گرفته و شاهد همراهی برای رعایت پروتکل ها در مشاغل و مردم باشیم. دوم به همدیگر یاری کنیم تا این موج بیماری را سپری کنیم.

وزیر بهداشت تاکید نمود: برآورد من این است که پیک بیماری در خوزستان تا چند روز دیگر افت خواهد نمود، اما نیازهای بیماران بستری در ICU بیمارستان های خوزستان را لحظه به لحظه رصد و پیگیری می کنم و در تلاشیم تا کمبودها را جبران کنیم.

نمکی با تاکید بر توجه خاص وزارت بهداشت به استان خوزستان در حوزه مقابله با کرونا، گفت: اورژانس هوایی حق بهبهان، مسجدسلیمان و ایذه است و این موضوع امروز مصوب شد و قراردادهای موردنیاز هم به زودی امضا خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 840

به "وزیر بهداشت: با اپیدمی سنگین کرونا در خوزستان مواجهیم ، یاری کنیم تا موج کووید19 را رد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: با اپیدمی سنگین کرونا در خوزستان مواجهیم ، یاری کنیم تا موج کووید19 را رد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید