واحدی: ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علامه با جذب منابع پایدار ، خوابگاه ها در پردیس مرکزی تجمیع می شوند

به گزارش سرگرمی تفریحی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه گفت: ساخت خوابگاه متاهلی یک پروژه و هدف بلند مدت است که پیگیر هستیم که در افق 4 ساله بتوانیم به ظرفیت قابل توجهی برسیم.

واحدی: ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علامه با جذب منابع پایدار ، خوابگاه ها در پردیس مرکزی تجمیع می شوند

واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد برنامه ساخت خوابگاه متاهلی این دانشگاه گفت:خوابگاه متاهلی یک پروژه و هدف بلند مدت است، دانشگاه علامه در دهه 80 خوابگاه متاهلی داشته که بنا بر دلیلی این خوابگاه ها جمع آوری شد. با توجه به سیاست های جمعیتی کشورطبیعتا یکی از نقش هایی که دانشگاه ها می توانند داشته باشند ارائه تسهیلات خوابگاهی است، در قالب یک واحد کوچک دانشجویی اختصاص دهد که دانشجو پس از اتمام تحصیلات خوابگاه را ترک کند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه اضافه نمود: ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علامه یک طرح بلند مدت است که احتیاج به منابع قابل توجه دارد، منابع باید پایدار باشد. پیگیر هستیم که در افق 4 ساله بتوانیم به ظرفیت قابل توجهی برسیم.

واحدی گفت: پروژه دیگری برای تجمیع خوابگاه های پراکنده داریم و اگر بتوانیم خوابگاهی با ظرفیت یک چهارم خوابگاه های فعلی در پردیس مرکزی ایجاد کنیم بخشی از خوابگاه ها مجردی می تواند به خوابگاه متاهلی تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1650

به "واحدی: ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علامه با جذب منابع پایدار ، خوابگاه ها در پردیس مرکزی تجمیع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدی: ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علامه با جذب منابع پایدار ، خوابگاه ها در پردیس مرکزی تجمیع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید