نمایندگان مجلس با بازدید از هپکو در جریان مسائل این شرکت قرار گیرند

به گزارش سرگرمی تفریحی، جمعی از کارگران هپکو در نامه ای به نمایندگان اراک در مجلس، از آنان دعوت کردند تا ضمن بازدید از این شرکت، از نزدیک در جریان مسائل متعدد آن قرار گیرند.

نمایندگان مجلس با بازدید از هپکو در جریان مسائل این شرکت قرار گیرند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جمعی از کارگران هپکو در نامه ای به علی اکبر کریمی و محمدحسن آصفری، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و در واکنش به نامه 68 نماینده مجلس به سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، از این نمایندگان خواستند تا ضمن بازدید از ظرفیت های فوق العاده تولیدی اراک، از شرکت هپکو نیز بازدید نمایند و بی واسطه در جریان مسائل متعدد آن قرار گیرند.

در این نامه آمده است:

با احترام، با عنایت به صندلی والای مجلس انقلابی در رسیدن به تمدن اسلامی و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو اولویت اصلی مجلس یازدهم مطرح فرموده اند؛ شناخت درست ظرفیت های کشور توسط نخبگان و هم افزایی کلیه نیرو های متخصص و متعهد در راستای یافتن راهکار های بومی برای مسائل مختلف جامعه، ضروری و حیاتی است.

نمایندگان محترم مجلس، به ویژه نمایندگان استان مرکزی با مواضعی که از ابتدای کار خود داشته اند، نوید مجلس پرتحرکی را به مردم داده اند. اما لازمه موفقیت درحرکت -به ویژه در جهش تولید- صرف دغدغه مندی و فعالیت نیست، بلکه همان طور که بیان شد شناخت ظرفیت ها و هم افزایی نیز از شروط اساسی آن است.

بر همین اساس پیرو نامه 68 نفر از نمایندگان محترم مجلس پیرامون شرکت هپکو ما کارگران این شرکت به استحضار می رسانیم که درصددیم تا با موضوع و پیشگامی نمایندگان استان مرکزی از جمعی از نمایندگان کمیسیون های مختلف مجلس دعوت کنیم تا با حضور در اراک ضمن بازدید از ظرفیت های فوق العاده تولیدی این شهر، از نزدیک غول صنعتی هپکو و ظرفیت های کم نظیر آن را مورد بازدید قرار داده و بی واسطه در جریان مسائل متعدد آن قرار بگیرند.

امیدواریم هپکو که دیروز نماد نابودی صنعت با خصوصی سازی غلط بود و امروز نماد مطالبه گری درست و مؤثر است؛ با پیشگامی نمایندگان مجلس و هم افزایی آن ها، فردا نماد توفیق نظام در اجرای درست اصل 44 قانون اساسی باشد؛ بنابراین منتظر پیگیری و پاسخ شما در اسرع وقت هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 824

به "نمایندگان مجلس با بازدید از هپکو در جریان مسائل این شرکت قرار گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس با بازدید از هپکو در جریان مسائل این شرکت قرار گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید