نجاتی: تیم ملی والیبال در مسابقات پیشکسوتان دنیا هم با همین ترکیب بازی می نماید!

به گزارش سرگرمی تفریحی، مربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: تیم ملی والیبال در مسابقات پیشکسوتان دنیا هم با همین ترکیب بازی می نماید!

نجاتی: تیم ملی والیبال در مسابقات پیشکسوتان دنیا هم با همین ترکیب بازی می نماید!

حسین نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام دنیای 2019 ژاپن گفت: نتیجه خوب بوده ولی تیم ملی خیلی خسته است. همین بازیکنان از ابتدای سال در اردو بوده و در همه مسابقات شرکت نموده اند. آیا نمی شد 25 بازیکن یا 3 ترکیب را به جام دنیای معرفی کنیم؟ چطور ترکیب روسیه و لهستان و ایتالیا با مسابقات قبلی کاملاً متفاوت است؟ آیا کشوری با 85 میلیون جمعیت فقط 12 بازیکن در حد تیم ملی دارد؟ چطور می گردد با یک بازیکن کمتر راهی مسابقات شد؟ این نشان دهنده برنامه ریزی و مشاوره غلط در تیم ملی است.

مربی تیم شهرداری ورامین ادامه داد: در حال حاضر به دلیل تمرکز همه مسئولان روی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، هیچ نظارت و بازخواستی در خصوص جام دنیای وجود ندارد در حالی که کشورهای صاحب والیبال از جام دنیای به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری و فرصت دادن به جوان ها استفاده می نمایند.

ملی پوش پیشین والیبال ایران گفت: همه این روزها سعید معروف را جواد کریمی مقایسه می نمایند. خیلی ها این روزها مدعی هستند که مربی سعید معروف بوده اند ولی چرا در چند سال اخیر نتوانسته اند یک بازیکن مثل او تربیت نمایند؟ متاسفانه این روزها هر شخصی از سعید، چیزی به دل دارد در تلویزیون و رسانه های مختلف از او انتقاد می نماید. معروف مثل علی دایی، یکی از مفاخر ورزش ایران و ماندگار است. همه بازیکنان تیم ملی والیبال، یک جایگزین خوب دارند ولی تا 50 سال دیگر بازیکنی مثل معروف در والیبال ایران نخواهد آمد. او یکی از نوابغ دنیاست، چرا همه دنبال خراب کردن او هستند؟!

حسین نجاتی ادامه داد: اگر معروف بعد از المپیک، بازی در تیم ملی را کنار بگذارد، ایران در آسیا هم حرفی برای گفتن نخواهد داشت. او با پاس های هنرمندانه خود، ضعف توان فیزیکی تیم ایران را مقابل قدرت هایی مثل روسیه و برزیل جبران می نماید.

وی توضیح داد: منتقدانی که در خصوص تیم ملی نظر می دهند به دنبال جایگاه و پست در فدراسیون هستند. چرا این عده در خصوص مدیریت و رئیس فدراسیون نظر نمی دهند؟ زمانی که اتاق فکر فدراسیون والیبال وجود داشت و ولاسکو سرمربی تیم ملی بود، همه به جز 4 نفر با او مخالف بودند ولی وقتی ولاسکو رفت از نظر آنها تبدیل به بهترین مربی تاریخ ایران شد.

نجاتی گفت: سرمربی تیم ملی در تغییر و تعویض ها، ترسو عمل می نماید به طوری که اگر تیم ایران قرار باشد در مسابقات پیشکسوتان دنیا هم شرکت کند با همین ترکیب به میدان خواهد رفت. این در حالی است که اعضای کادر فنی (پیمان اکبری و سعید رضایی) واقعاً خوب هستند. اگر تیم ملی به المپیک راه پیدا نکند، تمام والیبال ایران، دچار افت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 243

به "نجاتی: تیم ملی والیبال در مسابقات پیشکسوتان دنیا هم با همین ترکیب بازی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: تیم ملی والیبال در مسابقات پیشکسوتان دنیا هم با همین ترکیب بازی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید