مرکزی برای ترنس ها ، قول سخنگوی دولت و استانداری تا جانمایی و زمان افتتاح

به گزارش سرگرمی تفریحی، سخنگوی دولت درباره افتتاح مرکزی برای حمایت از ترنس ها قول داد و مدیر عامل مرکز حمایتی طلوع بی نشان ها نیز زمان و مکان آن را اظهار داشت.

مرکزی برای ترنس ها ، قول سخنگوی دولت و استانداری تا جانمایی و زمان افتتاح

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در بازدید روز گذشته خود از مراکز جمعیت طلوع بی نشان ها برای حمایت از ترنس ها وعده داد. وی قول همکاری داد که تا دو هفته دیگر، با رایزنی ها، مرکزی با عنوان سرای میلاد برای حمایت از افراد ترنس افتتاح گردد.

ربیعی در این زمینه گفت: مشکل این افراد جدی است و ما نباید با گروهی که می خواهند تغییر جنسیت دهند با برچسب و انگ برخورد کنیم. بعضی از این افراد مشکلشان بیماری است و باید به آنها به چشم فردی که بیماری دارد، برخورد کنیم. بنای ما این است که به معالجه این افراد بپردازیم و تا به امروز تلاشمان را نموده ایم بخشی از هزینه های جراحی و تغییر جنسیت آنها را پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت درباره مرکز حامی ترنس ها تاکید نمود مرکز مشاوره ای نیز در کنار آن باشد که به این افراد برای حل مشکلاتشان مشاوره بدهد. راه اندازی این مرکز می تواند به خانواده های افراد ترنس نیز یاری کند.

وی اضافه کرد: توصیه مان به خانواده ها این است که فرزندانشان را که ترنس هستند، طرد ننمایند زیرا ممکن است وارد ورطه ای شوند که از آن راه بازگشتی نباشد.

اکبر رجبی مدیرعامل جمعیت طلوع بی نشان ها نیز با بیان اینکه آقای ربیعی برای تسهیل انجام این کار جلوی بنده با استاندار تماس گرفته و از ایشان قول مساعدت گرفته اند، گفت: این مکان توسط جمعیت جانمایی شده و امیدواریم با رایزنی های اجرا شده تا دو هفته دیگر شاهد افتتاح آن باشیم.

رجبی ادامه داد: اگر همه چیز به خوبی پیش برود و مسئله ای پیش نیاید، این مرکز در منطقه 6 افتتاح می گردد. ما نیز قول می دهیم ظرف دو هفته این مکان را تجهیز کنیم تا افراد ترنس سرپناه داشته باشند و خدمات دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 546

به "مرکزی برای ترنس ها ، قول سخنگوی دولت و استانداری تا جانمایی و زمان افتتاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکزی برای ترنس ها ، قول سخنگوی دولت و استانداری تا جانمایی و زمان افتتاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید