مربی فولاد: هیجان زیادی داریم ، با اعتماد به نفس ادامه می دهیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برد تیمش مقابل العین، گفت: هیجان خیلی زیادی داریم و قدرتمند ادامه می دهیم تا برای بازی های گروهی آماده شویم.

مربی فولاد: هیجان زیادی داریم ، با اعتماد به نفس ادامه می دهیم

یوسو سسما در نشست خبری بعد از بازی با العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: وقتی بازی را می بریم به اولین چیزی که فکر می کنیم، تیم حریف است زیرا به خوبی احساس مربی و بازیکنان العین را درک می کنم و من هم تجربه شکست در پلی آف را در اروپا دارم. می دانم آن ها هم مثل ما زحمت کشیدند و سخت کار کردند اما روز ما بود.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: از آخرین بازی که در لیگ ایران انجام دادیم تا بازی امروز، فقط به العین فکر کردیم و از نظر روحی روانی و سایر موارد، برای این بازی تمرکز داشتیم. العین تیم بزرگی در آسیا بوده و قهرمانی هم داشته است و توانایی بالایی دارد. این تیم همیشه در بازی هایش گل های زیادی می زند اما مقابل این تیم ایستادیم و نگذاشتیم دروازه ما را باز کنند و با اعتماد به نفس بازی کردیم و با اعتماد به نفس بیشتری از زمین خارج شدیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد: هیجان خیلی زیادی داریم و قدرتمند ادامه می دهیم تا برای بازی های گروهی آماده شویم. نیمه اول چند موقعیت خیلی خوب داشتیم و در زمان خوبی گل زدیم و به رختکن رفتیم. نیمه دوم نیز توانستیم خیلی زود گل دوم را بزنیم و به العین فشار آمد و مجبور شد حمله کند اما گل های سوم و چهارم را هم دریافت کردند. این برد به ما روحیه بیشتری داد و با اعتماد به نفس بیشتری ادامه می دهیم. امید و هیجان خیلی زیادی داریم و خوشحالیم. این برد را به مردم ایران و خوزستان تقدیم می کنیم. ضمن این که من یک پسر کوچک دارم که هفته گذشته تصادف کرد و این برد را به او هم تقدیم می کنم.

وی گفت: تیم الوحدات اردن را تا حدودی می شناسیم ولی السد را بیشتر می شناسم زیرا ژاوی را می شناسم و در لالیگا و اسپانیا با او رقابت داشته ام و می دانیم که تیم خیلی خوبی دارد. در ادامه، بازی های سختی داریم اما تلاش خواهیم کرد. هیچ وقت سرمان را پایین نمی اندازیم و با افتخار و با اعتماد به نفس برای ادامه رقابت ها تلاش می کنیم و به فکر آینده هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1332

به "مربی فولاد: هیجان زیادی داریم ، با اعتماد به نفس ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی فولاد: هیجان زیادی داریم ، با اعتماد به نفس ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید