مارک زاکربرگ: شکستن انحصار فیس بوک مسائل واقعی را حل نمی کند

به گزارش سرگرمی تفریحی، مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک می گوید شکستن انحصار فیس بوک سود چندانی نخواهد داشت. درواقع او بار دیگر تاکید نمود که از تنظیم صنعت فناوری استقبال می نماید ، اما تأکید کرد که اقداماتی مانند از بین بردن فیس بوک درست نیست.

مارک زاکربرگ: شکستن انحصار فیس بوک مسائل واقعی را حل نمی کند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از مدتی پیش بعضی از قانونگذاران ایالات متحده به شرکت های فناوری فشار وارد می نمایند و معتقدند شرکت های فناوری باید از انحصار و قدرت مطلق دست بکشند اما این موضوع بسیار جنجالی نیز شده است.

قانون گذاران و حتی بعضی از بنیانگذاران شبکه های اجتماعی خواهان تنظیم قوانینی سخت گیرانه از سوی دولت ایالات متحده برای مهار قدرت شبکه های اجتماعی شده اند. بعضی منتقدان خواهان تقسیم قدرت سایت اشتراک گذاری عکس اینستاگرام و سرویس پیغام رسانی واتس اپ از سوی شرکت فیس بوک شده اند. اما این موضوعی نیست که مورد علاقه مارک زاکربرگ باشد.

زاکربرگ در پاسخ به CBS This Morning در این خصوص گفت: من فکر می کنم که جواب اصلی آنچه از من انتظار دارند نه است. شرکت های خصوصی نباید قربانی تصمیم گیری های سیاسی شوند. در عین حال ما به برقراری تعادل بین ارزش های مختلف اجتماعی که همه ما به آن اهمیت می دهیم حساس هستیم.

در طی این مصاحبه که بخشی از آن منتشر شده است، زاکربرگ و پریسیلا چان ، همسر وی درباره سیاست جنجالی فیس بوک در خصوص تبلیغات سیاسی و طرح چان برای افتتاح، یک سازمان بشردوستانه که روی پروژه هایی مانند از بین بردن همه بیماری ها و بهبود عدالت در آموزش کار می نماید، صحبت کردند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 385

به "مارک زاکربرگ: شکستن انحصار فیس بوک مسائل واقعی را حل نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارک زاکربرگ: شکستن انحصار فیس بوک مسائل واقعی را حل نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید