قیمت سورن پلاس بنزینی امروز 11 بهمن 1401

به گزارش سرگرمی تفریحی، جدیدترین قیمت سورن پلاس بنزینی اعلام شد. شرایط پیش فروش این خودرو را بخوانید.

قیمت سورن پلاس بنزینی امروز 11 بهمن 1401

به گزارش تجارت نیوز، قیمت مدل 1401 سمند سورن پلاس بنزینی 515 میلیون تومان است. قیمت کارخانه سمند سورن پلاس بنزینی 261 میلیون تومان و قیمت کارخانه سمند سورن پلاس دوگانه سوز نیز 281 میلیون تومان است. قیمت روز سمند صفر سورن پلاس بنزینی مدل 1400 به 495 میلیون تومان رسیده است.

شرایط پیش فروش سورن پلاس

ایران خودرو در نظر دارد همزمان با فرارسیدن دهه فجر، خودرو سورن پلاس بنزینی را با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه به فروش برساند.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده به اجرا گذاشته می شود.

طرح فروش سورن پلاس بنزینی از 13 بهمن تا 22 بهمن اجرا می شود و متقاضیان می توانند در این مدت اقدام به ثبت نام خودرو نمایند.

مبلغ پیش پرداخت کمتر از 50 درصد قیمت فعلی محصول است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل، محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می شود.

مقدار سود مشارکت در موعد تحویل خرداد و تیر %14، مرداد الی دی %16 و موعد تحویل بهمن و اسفند %18 میباشد. سود انصراف در تمامی موعد های تحویل %3 کمتر از سود مشارکت میباشد.

حساب وکالتی برای خرید خودرو الزامی است؟

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف نمایندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که به وسیله متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح نموده اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن لیست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام نمایند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه به وسیله درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام نمایند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از 11 تا 17 بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام نموده و مقدار موجودی برابر با 900 میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه مشخص شده را در این حساب نگهداری نمایند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودرو های فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1949

به "قیمت سورن پلاس بنزینی امروز 11 بهمن 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت سورن پلاس بنزینی امروز 11 بهمن 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید