فیلم خبرنگاران، اینجا میلیاردرها توان خرید مسکن ندارند

به گزارش سرگرمی تفریحی، افزایش نجومی قیمت مسکن طی ماه های اخیر در کلان شهر تهران معاملات را کامل متوقف نموده و بعضاً افرادی که بالای یک میلیارد تومان هم پول دارند، توان خرید یک آپارتمان زیر 100 متر در منطقه مورد نظرشان را ندارند.

فیلم خبرنگاران، اینجا میلیاردرها توان خرید مسکن ندارند

جهت دریافت خدمات تزیین آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران در دو نوبت از افزایش حدود 30درصدی قیمت مسکن در تهران در سال 97 نسبت به 96 خبر دادند. این البته آمار رسمی است، ولی به گفته فعالان بازار افزایش قیمت ها در بعضی مناطق پایتخت از 50 درصد نیز عبور نموده و این میزان گرانی ناگهانی باعث قفل شدن معاملات مسکن شده است.

مشاوران املاک مناطق تهران از شرایط بازار ناراضی بوده و می گویند کار و کاسبی آنها نیز کساد شده است. شرایط بازار مسکن به گونه ای شده که به عنوان مثال در محدوده میدان گلها هر مترمربع واحد مسکونی نسبت به اواخر سال گذشته 4 تا 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگاران، فرایند کنونی بازار مسکن شرایطی را به وجود آورده تا آمار معاملات به کمترین سطح خود طی ماه های اخیر برسد، مسئله ای که بنگاه های املاک به آن اذعان دارند. در حال حاضر هستند افرادی که با یک میلیارد تومان نیز نمی توانند در مناطق مورد نظر خود واحد مسکونی خریداری نمایند.

بازار کلنگی نیز به گفته بعضی مشاوران، کساد شده و قیمت ها به صورت نجومی افزایش یافته است.

گزارش تصویری خبرنگاران خبرنگاران از بازار مسکن تهران را در ادامه ببینید:

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 609

به "فیلم خبرنگاران، اینجا میلیاردرها توان خرید مسکن ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم خبرنگاران، اینجا میلیاردرها توان خرید مسکن ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید