غفوری: اعتصاب نمی کنیم اما برای حقوقمان می جنگیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، کاپیتان استقلال نسبت به تاخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم اعتراض کرد و خواستار رسیدگی مدیریت این باشگاه به مسائل مالی شد.

غفوری: اعتصاب نمی کنیم اما برای حقوقمان می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری بعد از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر تیم روی جهت درست قرار گرفته است و همینطور جلو می رویم. اکنون در ابتدای راه هستیم و باید بتوانیم در جدول رده بندی بالاتر برویم.

او درباره شکست تراکتور در بازی با صنعت نفت و سخت شدن بازی با این تیم تبریزی در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی های استقلال مقابل هر تیمی سخت و حساس است و این شکست حساسیت بازی را هم افزایش می دهد.

کاپیتان استقلال درباره بهبود عملکردش در این تیم بعد از گذشت هفته های ابتدایی لیگ برتر گفت: هر سال سه، چهار هفته طول می کشد تا عملکردم بهتر شود. امسال هم متاسفانه همینطور بود. شرایط بدنی من بهتر شده و شرایط تیمی هم ارتقاء یافته است و هر بازیکنی می تواند در این شرایط بهتر بازی کند.

وی درباره مطالب منتشر شده علیه او بعد از بیان نظراتش درباره حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه و کشته شدن بچه ها و افراد غیرنظامی، تاکید کرد: مطرح کردن این مباحث خنده دار است. کسی که این پیام را گذاشته است، متوجه صحبت های من نشده است. صحبت من، بحث کرد و ترک نیست. بحث من آواره ها و بچه ها است که زندگی آن ها تحت الشعاع این مباحث قرار گرفته است. مطمئنا فردی که این پست را در فضای مجازی منتشر کرده، ترک تبریزی نبوده است چرا که من تبریزی ها را خوب می شناسم.

کاپیتان استقلال درباره ادامه اعتراضات به امیرحسین فتحی علی رغم پیروزی های استقلال گفت: خدا را شکر شرایط تیم بهتر شده و رفته رفته بهتر هم می شویم. تنها چیزی که شاید به این تیم ضربه بزند، مسائل مالی است که از نظر ذهنی بازیکنان را دچار مشکل کرده است.

وی اعلام نمود: بازیکنانی که از سال گذشته در این تیم هستند، یک هزار تومانی هم بابت قرارداد جدید دریافت نکرده اند. این یک مشکل است. امیدوارم مدیریت به فکر باشد و این مشکل را حل نماید چون بحث مالی به تیم ضربه می زند.

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات بازیکنان از سال گذشته تسویه حساب شده است، گفت: بابت پارسال پول داده اند. اگر مبالغی که این فصل پرداخت شده را کنار بگذاریم، مطالبات پارسال تقریبا تسویه حساب شده است.

کاپیتان استقلال در واکنش به اینکه آیا تداوم این روند منجر به اعتصاب بازیکنان می شود، تاکید کرد: تیم استقلال اعتصاب نمی کند اما برای حق و حقوق خودش می جنگد. این مسائلی که گفتم تاثیری روی بازی نمی گذارد. بازیکنان استقلال به حدی باغیرت هستند که برای تیمشان از جان مایه می گذارند.

او درباره اعتراض بازیکنان پارس جنوبی مبنی بر اینکه او با کشیدن پیراهن این تیم دچار خطای پنالتی شده گفت: نمی دانم، داور باید تشخیص بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 301

به "غفوری: اعتصاب نمی کنیم اما برای حقوقمان می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: اعتصاب نمی کنیم اما برای حقوقمان می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید