علامت گذاری در اماکن پر تردد برای رعایت فاصله اجتماعی

به گزارش سرگرمی تفریحی، طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان به همت نواحی پنجگانه شهرداری منطقه 7 در معابر عمومی و مقابل اصناف پر تردد اجرا شد.

علامت گذاری در اماکن پر تردد برای رعایت فاصله اجتماعی

خبرنگاران- زینب زینال زاده:با ورود ویروس کووید 19 به کشور، شهروندان برای مراقبت از خود و دیگران باید فواصل اجتماعی حداقل یک متر و نیمی را رعایت نمایند. این پروتکل ستاد مقابله با کرونا تهران است که به سازمان ها و نهادهای مختلف ابلاغ شده است. مدیریت شهری منطقه 7 هم در راستای عمل به این پروتکل، اقدام به علامت گذاری فاصله اجتماعی در معابر عمومی نموده است.

محمد حیدری، مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه، در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: اماکن پر تردد مانند نانوایی ها، بانک ها و دستگاه های خودپرداز در نواحی پنجگانه شناسایی شده و به وسیله علامت گذاری کوشش نموده ایم غیرمستقیم رعایت فاصله اجتماعی را به شهروندان آموزش دهیم.

به گفته او، رعایت این نکته از سوی بعضی از شهروندان به خوبی صورت گرفته است: نهادینه کردن این فرهنگ احتیاج به زمان دارد اما با توجه به رفتارهای صحیح اجتماعی که این روزها از سوی شهروندان شاهد آن هستیم، خیلی زود می توانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

نانوایی ها از اصناف پرازدحام هستند که فاصله گذاری اجتماعی در آنها اولویت دارد. محمد احسانی، نانوای محله سهروردی، از اجرای طرح فاصله گذاری تقدیر کرد و گفت: از وقتی علامت گذاری صورت گرفته، مشتریان، خودشان رعایت می نمایند و روی علامت ها می ایستند. این طرح بسیار خوبی بود و از مسئولان شهرداری منطقه قدردانی می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 710

به "علامت گذاری در اماکن پر تردد برای رعایت فاصله اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علامت گذاری در اماکن پر تردد برای رعایت فاصله اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید