تور برزیل: عصبانیت مسی از داور برزیلی مصاف آرژانتین ، پرو

به گزارش سرگرمی تفریحی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از داور بازی آلبی سلسته و پرو در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

تور برزیل: عصبانیت مسی از داور برزیلی مصاف آرژانتین ، پرو

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز (آدینه) در دوازدهمین دور از رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای لاتین پیروز به کسب پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل تیم ملی پرو شد.

پس از این بازی لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته که معین بود از قضاوت داور برزیلی مسابقه، ویلتون پریرا سامپایو به شدت عصبانی است، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مسابقه ای سخت و البته شرایط هم برای بازی کردن بسیار سخت بود. وزش باد کارمان را سخت تر هم نموده بود. حریف با تمام بازیکنانش عقب کشیده و فضای زیادی برای حرکات ما باقی نگذاشته بود. این داور هم که هر وقت بازی ما را قضاوت می نماید همان کارهای همیشگی را انجام می دهد (کنابه از سوت زدن به ضرر آرژانتین). به نظر می رسد که او عمداً اینگونه قضاوت می نماید. با این حال سه امتیازی ارزشمند گرفتیم که ما را به هدف مان رساند.

آرژانتین با فزونی در این بازی ضمن کسب هفتمین پیروزی اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، صندلی خود را در رده دوم جدول منطقه آمریکای جنوبی استحکام بخشید. این تیم با 25 امتیاز پس از برزیل 31 امتیازی و بالاتر از اکوادور 17 امتیازی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1579

به "تور برزیل: عصبانیت مسی از داور برزیلی مصاف آرژانتین ، پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: عصبانیت مسی از داور برزیلی مصاف آرژانتین ، پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید