کمک: سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان است

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، شهناز کمک، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه شروع گردد.

کمک: سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان است

وی گفت: قرار بود تا دو مرحله اردوی انتخابی در مرداد ماه برگزار و بازیکنان با استعداد و جوان را ارزیابی کنیم. اما به خاطر عدم برگزاری اردو، اولین اردوی انتخابی در شهریورماه شروع می گردد و در یک اردو تمام بازیکنان منتخب را دعوت خواهیم کرد تا با ارزیابی دقیق، برترین ها را به اردوی اصلی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه اضافه نمود: اولین رویداد مهمی که پیش روی ما است، مسابقات جام جهانی برزیل می باشد که اگر شرایط مهیا گردد، تیم را برای شرکت در این بازیها آماده می کنیم. اما اگر شرایط مهیا نگردد، دومین رویدادی که پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان است، حضور در رقابتهای داخل سالن آسیا به میزبانی تایلند می باشد، که این بازیها در اردیبهشت ماه سال آینده انجام خواهد شد و سپس در شهریورماه سال اینده نیز تیم به کویت اعزام می گردد تا در سومین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا حضور یابد.

وی گفت: بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه در اردوهای تیم ملی فوتسال حضور خواهند داشت و تحت نظر خواهند بود تا تیم آماده ای را به رقابت ها اعزام کنیم. در حال حاضر شرایط جهان به گونه ای است که نمی توان برنامه ریزی منسجمی داشت اما ما برنامه های خود را ارائه نموده ایم و به امید خدا اولین مرحله از اردوی خود را در شهریورماه امسال برگزار می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 896

به "کمک: سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید