زوتو: بازی ایران و برزیل همیشه سخت است

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال برزیل در پنجمین روز رقابت های جام جهانی والیبال پیروز شد با نتیجه 3 بر یک تیم ایران را شکست دهد تا همچنان بدون شکست مسابقات را ادامه دهد.

زوتو: بازی ایران و برزیل همیشه سخت است

دال زوتو سرمربی تیم ملی برزیل در نشست خبری بعد از بازی مقابل ایران گفت: برای این پیروزی بسیار مسرور هستم. مسابقه بین دو تیم ایران و برزیل همیشه سخت است.ایرانی ها خیلی خوب دریافت کردند و در دفاع اشتباه کمی داشتند. از این پیروزی و امتیازهایی که به ما دادند بسیار مسرورم. به نظرم ایران ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار داشت. همینطور باید بگویم برزیل نیز در این بازی بازیکان جوان و با تجربه را داشت که برای ما خوب بود.

سرمربی برزیل در ادامه درباره 5 پیروزی و بازی مقابل آرژانتین حریف بعدی آنها گفت: 5 پیروزی خیلی برایمان مهم است اما هنوز در میانه یک تورنمنت طولانی قرار داریم، پس نمی توانیم درباره آنچه رخ خواهد داد چیزی بگوییم یا اینکه تیم قهرمان را پیش بینی کنیم.حالا می توانم بگویم باید تمرکز را شدت ببخشیم. اگر به خودمان استراحت دهیم می تواند فاجعه شود. می دانیم آرژانتین تیم خوبی است. چند ماه پیش مقابل این تیم 3 بر 2 پیروز شدیم اما سطح تیم آرژانتین بهبود یافته است به همین دلیل پس از 5 پیروزی نمی توانیم آرام باشیم. آنالیز و فیلم ها را تماشا می کنیم تا برای بازی آینده مطمئن شویم که آماده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 234

به "زوتو: بازی ایران و برزیل همیشه سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوتو: بازی ایران و برزیل همیشه سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید