طراحی داخلی دفتر کلمنتینا در بارسلون اسپانیا

به گزارش سرگرمی تفریحی، در ادامه فرایند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی دکوراسیون اداری خبرنگاران قصد داریم دکوراسیون اداری یکی از پیروز ترین طراحی داخلی اداری در سال 2019 ، در شهر بارسلون اسپانیا بپردازیم .

طراحی داخلی دفتر کلمنتینا در بارسلون اسپانیا

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این فضا در متراژی به مساحت 380 متر مربع توانسته است یک محیط جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند تا در چشم بیننده جذاب بنظر برسد .

آشنایی با بازسازی اداری

تا قرن 18 محله گراسیا یک روستا بود که مسکن های معمولی روستایی با صومعه های مذهبی در آن به وفور دیده میشد . از قرن نوزدهم با دومین انقلاب صنعتی و تخریب دیوارهای قرون وسطایی بارسلون ، این محله کلید گسترش شهرنشینی شد . تمام مزارع کشت برای ساخت صنایع جدید از بین رفت و این محله در سال 1897 به طور دائم به بارسلون ملحق شد .

با وجود صنایع جدید ، این محله حدود دو قرن شخصیت روستایی خود را حفظ نموده است و امروزه ، چشمه های طبیعی روستایی ، خانه ها و ساختمان های رنگارنگ بسیاری به عنوان شاهدی بر این امر تاکید میکنند . گراسیا علاوه بر ذات روستایی خود ، دارای یک روحیه مدرنیستی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. این شهر آثار معماری ارزشمندی را در خود جای داده است که از میان آنها میتوان به ساختمان باارزش کاسا ویسن آنتونی گائودی اشاره نمود که به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است .

حال میرسیم به این بازسازی ساختمان که هم ارزش های معماری روستایی را در خود جای داده است و هم قدم در راه مدرنیسم گذاشته است . این خانه به طرز شگفت انگیزی سرشار از دکوراسیون طبیعی است . یک بوم نقاشی از سرامیک های رنگارنگ ، مبلمان رنگی و باغچه های سبز و تازه است . این ساختمان جذاب و دیدنی در اولین نگاه ، سرامیک های متنوع و رنگی را در نمای داخلی به چشم بیننده وارد میکند . تیم معماری این پروژه تحقیقات گسترده ای را برای به دست آوردن سرامیک های زیست محیطی با نگهداری آسان و در عین حال با کیفیت عالی را انجام داده اند .

سبک دکوراسیون اداری

در هر گوشه از طراحی دکوراسیون داخلی اداری این ساختمان در تمام سطوح دیوار ، کف و سقف آن میتوان این سرامیک ها و نقش ها را در انواع رنگ ها و اشکال مربع ، لوزی و چند ضلعی ها دید. این سرامیک های رنگی یادآور گذشته تاریخی این روستا است که توانسته خود را با مدرنیته هماهنگ کند . در کنار این نقوش ، مبلمان استفاده شده در این ساختمان نیز از رنگ های گوناگون تشکیل شده است .

اجرای دکوراسیون داخلی اداری

فضای اداری این دفتر نیز تماما خود را با این دکوراسیون وفق داده است . مجری دکوراسیون داخلی برای برقراری ارتباط بصری میان فضاهای کاری بیشتر این فضاها در محفظه هایی شیشه ای قرار دارند و با حضور میز و جایگاه های راحتی این فضاها شکل گرفته است .

از طرفی دیگر در طراحی این ساختمان استانداردهای پایداری بالا به عنوان یکی از اولویت های اصلی حفظ شده است . بسیاری از پانل های خورشیدی و تکنیک های تهویه غیر فعال به کار گرفته شده اند که احتیاج های انرژی را با احتیاج کمتری به برق محلی و تهویه هوا کاهش میدهد . یکی دیگر از عناصر کلیدی این ساختمان راه پله ای است که در مرکز این دفتر واقع شده است که شامل یک نورگیر سقفی کریستالی گسترده و یک صفحه خورشیدی است که با استفاده از کاشی های کوچک نقوشی زیبا و جذاب را بر روی نرده های این راه پله به نمایش گذاشته اند . در کنار این راه پله دیدنی ، استفاده از لامپ ها و لوستر های سقفی در اشکال متنوع و متعدد از دیگر عناصر منحصر به فرد این ساختمان است . این دفتر که در یک محله آرام و ساکت واقع شده است و با این فضاسازی دلنشین توانسته است محیطی آرام و دنج را در دل طبیعت روستایی این منطقه و به دور از هیاهو را برای کارکنان و مشتری های این دفتر به وجود آورد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 950

به "طراحی داخلی دفتر کلمنتینا در بارسلون اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی دفتر کلمنتینا در بارسلون اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید