ضدعفونی محلات روستایی از حضور مهمان ناخوانده

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس مرکز نیکوکاری صندوق مهربانی روستای حسین آباد گفت: با مشارکت خیران و اعضای این مرکز، محلات روستای حسین آباد و روستا های مجاور از توابع شهرستان داورزن به منظور پیشگیری ویروس کرونا، ضدعفونی شد.

ضدعفونی محلات روستایی از حضور مهمان ناخوانده

به گزارش از ، علی اکبر مهرآبادی رئیس مرکز نیکوکاری صندوق مهربانی روستای حسین آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه مرکز نیکوکاری صندوق مهربانی روستای حسین آباد، گفت: به این منظور، معابر عمومی و محلات مختلف در روستای حسین آباد و روستا های مجاور توسط نیرو های افتخاری در این مرکز نیکوکاری ضدعفونی شد تا از شیوع این بیماری در بین اهالی جلوگیری شود.

او ادامه داد: همچنین محلول ها و ماشین آلات موردنیاز ضدعفونی برای معابر و محلات مختلف با مشارکت خیران و مردم از سوی مرکز نیکوکاری تهیه، خریداری شده و فرایند ضدعفونی در سطح روستا ها تحت نظارت خانه بهداشت روستا صورت گرفت.

رئیس مرکز نیکوکاری صندوق مهربانی روستای حسین آباد با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، ضدعفونی معابر عمومی با نظارت شبکه بهداشت در حال انجام است، گفت: برنامه ریزی شده است تا این مرکز نیکوکاری تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا، ضدعفونی کردن محلات روستایی فوق الذکر را مدنظر داشته باشد.

مهرآبادی با اشاره به ادای صدقه جمعی از خیران به منظور دفع بلا و سلامتی مردم با قربانی کردن 2 رأس گوسفند، افزود: گوشت حاصل از این قربانی ها بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

این مرکز نیکوکاری آمادگی دارد تا کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را به نفع محرومان جمع اوری و در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع کند تا آغاز سال جدید برای نیازمندان همراه با شادی باشد.

/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 585

به "ضدعفونی محلات روستایی از حضور مهمان ناخوانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی محلات روستایی از حضور مهمان ناخوانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید