سقف یک منزل خشت و گلی در دلگان فرو ریخت

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون جمعیت هلال احمر دلگان گفت: به دنبال وقوع بارشهای های سنگین امروز سقف یک منزل مسکونی خشت و گلی در روستای گَز شاهان از توابع بخش مرکزی این شهرستان فرو ریخت.

سقف یک منزل خشت و گلی در دلگان فرو ریخت

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خدابخش نیکوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه امدادگران ما در حال برآورد و ارزیابی خسارت و رسیدگی به مسائل مردم هستنداضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه فرو ریختن منزل مسکونی روستائی به کسی آسیبی وارد نشده است.

وی به ساکنان منازل خشت و گلی توصیه کرد: در زمان وقوع بارش ها به مکان های ایمن پناه ببرند.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دلگان گفت: با توجه به پیش بینی و احتمال تخریب بعضی زیرساختهای آب روستایی و شهری، بر اثر شدت بارندگی امروز عصر و فردا، شهروندان دلگانی از هم اکنون نسبت به ذخیره آب کافی در مخازن منازل خود اقدام نمایند.

مجتبی شجاعی اضافه کرد: تمامی اعضا مدیریت بحران دلگان به صورت آماده باش بوده و تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بحرانی پیش بینی شده و ارزیابی ها به صورت منظم از شرایط بارندگی و ... در حال اجرا و اطلاع رسانی به موقع به شهروندان صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه مدارس دلگان در روز شنبه در نوبت های صبح و عصر تعطیل هستند و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد و واحد سمای آن در دلگان لغو شده اند گفت: طبق برنامه ریزی و ابلاغ انجام شده تمامی مدیران و پرسنل ادارات دلگان شبانه روز در خدمت مردم و آماده پاسخگویی و اقدام به موقع هستند و علاوه بر مدیران عضو ستاد بحران، سایر مدیران دستگاههای دیگر به عنوان نماینده ویژه فرماندار از امروز عصر در سطح روستاها و مناطق حضور می یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 465

به "سقف یک منزل خشت و گلی در دلگان فرو ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف یک منزل خشت و گلی در دلگان فرو ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید