کتاب چند مقاله ریخت شناسی ادبیات فارسی روانه باز شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، تازه ترین اثر شاعر و پژوهشگر ادبی اهل شهرستان مهاباد، کیوان گورک با عنوان چند مقاله ریخت شناسی ادبیات فارسی منتشر شد.

کتاب چند مقاله ریخت شناسی ادبیات فارسی روانه باز شد

این کتاب به شیوه فرمالیسم روسی در قالب 6 مقاله تحلیلی در 92 صفحه به همت انتشارات زانکو چاپ و منتشر شد.

مقالات ریخت شناسی داستان ماه پیشونی، داستان زال و رودابه و دو داستان دگر، داستان زال و رودابه، بهرام گور و اسپینود، گشتاسب و کتایون، داستان علاءالدین و چراغ جادو، داستان علی بابا و چهل سارق بغداد و داستان سند باد بحری، حاصل پژوهش های این پژوهشگر در حوزه ادبیات فارسی است.

کیوان گورک، مدرس دانشگاه زبان و ادبیات فارسی از سال 1384 در حوزه پژوهشگری ادبیات مشغول به فعالیت است و تا به امروز بیش از 40 مقاله ملی، بین المللی (isi و cis) در مجلات و ژورنال های بین المللی به چاپ رسانده است و تقدیرنامه ای از دکتر شفیع کدکنی استادتمام زبان و ادربیات فارسی دریافت نموده است.

به گزارش ایبنا؛ نبرد خدایان حماسه رستم و اسفندیار، جان نوشته های یک دل مرده، ریشه یابی و تحلیل ساختاری هزار و یک شب، تیغ های عاشقانه کاکتوس و تک زنگ هایی عاشقانه دیگر آثار این نویسنده و شاعر مهابادی است که در خلال سال های 1384 تا 1399 به چاپ رسانده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1958

به "کتاب چند مقاله ریخت شناسی ادبیات فارسی روانه باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب چند مقاله ریخت شناسی ادبیات فارسی روانه باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید