رونمایی از 2 کتاب شعر در ابهر

به گزارش سرگرمی تفریحی، آیسان صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با حضور انجمن های ادبی و هنری و بعلاوه جمعی از مسئولان رونمایی از دو کتاب شعر آنایودوم ابهر و مرکب خیال به قلم پرویز عیوض محمدی انجام شد.

رونمایی از 2 کتاب شعر در ابهر

وی با اشاره به اینکه دو کتاب رونمایی شده شامل اشعار سروده شده عیوض محمدی دبیر بازنشسته ابهری است، افزود: این اشعار شامل پنج دهه کوشش این شاعر است که به زبان های فارسی و ترکی سروده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر اضافه نمود: سروده های عیوض محمدی در اوزان و قالب های مختلف شعری از جمله غزل، مثنوی، قطعه و .. با موضوعات عاشقانه، اجتماعی، سوگنامه، طنز، عشق به طبیعت شهر و دیار خود ابهر است.

صادقی با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب شاعران و نویسندگان با هدف معرفی این کتب صورت می گیرد، افزود: این موضوع موجب دلگرمی نویسندگان و البته نقد و آنالیز و برطرف ایرادات کارهای مولفان می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر بعلاوه از برنامه ریزی برای کلاس های تابستانی در حوزه فرهنگ و هنر اطلاع داد و گفت: این کلاس ها با همکاری انجمن های فعال برگزار می گردد.

وی بعلاوه از برگزاری طرح ملی آموزش هنر برای همه در راستای اجرای عدالت آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر اطلاع داد و گفت: این طرح برای نخستین بار و در شهرهای اطراف زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان اجرا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2007

به "رونمایی از 2 کتاب شعر در ابهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 2 کتاب شعر در ابهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید