رستم قاسمی: در مسکن و راه سابقه خدمت دارم

به گزارش سرگرمی تفریحی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: به علت مسئولیتی که سابقا در قرارگاه خاتم داشتم با حوزه مسکن و حمل و نقل آشنایی دارم.

رستم قاسمی: در مسکن و راه سابقه خدمت دارم

به گزارش ایسنا، رستم قنامی ـ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم ـ اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه عظیم است که بخش های مختلفی اعم از جاده، ریل، حمل و نقل دریایی، هوایی و حوزه مسکن را شامل می گردد؛ بنابراین مسئولیت سنگینی است که امیدارم با دعای خیر مردم بتوانیم از پس کار ها بربیاییم و شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم.

وی اضافه نمود: زمانی که در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مسئولیت داشتم بسیاری از راه های کشور، راه آهن، بنادر و بعضی فرودگاه ها را احداث کردیم. تمام بنادر کشور را ما ساختیم و در حوزه مسکن هم اقدامات زیادی انجام دادیم.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی درباره برنامه های مدنظر رییس جمهور برای بخش مسکن گفت: قطعا کوشش می کنیم اهداف مدنظر رییس جمهور را محقق کنیم. فعلا در حال تهیه برنامه جهت ارایه به مجلس شورای اسلامی هستم.

قنامی در پاسخ به این سوال که در صورت رای اعتماد مجلس آیا ممکن است از مدیران و معاونان فعلی وزارت راه و شهرسازی استفاده کند؟ گفت: به هر حال دولت آقای رئیسی دولت وفاق ملی است و طبیعتا ما هم با همان نگاه باید وزارتخانه را بچرخانیم. سعی می کنیم افراد کارآمد را بدون نگاه سیاسی و جناحی به کار بگیریم.

بنابراین گزارش، ظهر امروز ابراهیم رئیسی، فهرست وزرای خود را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد که رستم قنامی به نام وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی گشت. قنامی متولد 1343 است که بین سال های 1390 تا 1392 وزیر نفت دولت دهم بود. در فاصله سال های 1386 تا 1390 هم فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را بر عهده داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1510

به "رستم قاسمی: در مسکن و راه سابقه خدمت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستم قاسمی: در مسکن و راه سابقه خدمت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید