دلیل اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای والیبال را نمی دانم

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، نام نویسی از کاندیدهای انتخابات فدراسیون والیبال از روز نهم شهریور ماه امسال به مدت 10 روز کاری برگزار گردید و بالاخره پس از حدود سه ماه وزارت ورزش 29 آبان ماه را زمان برگزاری مجمع انتخاباتی گفت. زمان انتخابات در حالی اعلام شد که هنوز خبری از تایید صلاحیت ها نیست.

دلیل اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای والیبال را نمی دانم

محمود افشار دوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره تعلل وزارت ورزش در اعلام تایید صلاحیت های کاندیداهای والیبال گفت: مثل تمام علاقه مندان به والیبال خوشحالم که بالاخره زمان انتخابات معین شد. امیدوارم رئیس فدراسیون هرچه سریع تر معین گردد و مسئول والیبال معین گردد تا تیم ملی در آستانه اعزام به رقابت های انتخابی المپیک با شرایط بهتری راهی گردد و جواز صعود به المپیک کسب گردد.

این پیشکسوت والیبال ادامه داد: بر اساس آیین نامه انتخابات باید در فاصله 15 روز تا زمان برگزاری انتخابات کاندیداها معین شوند و تایید صلاحیت ها اعلام گردد. متاسفانه وزارت ورزش دلیل خاصی برای تعلل در اعلام تایید صلاحیت ها اعلام نکرده است.

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال اضافه نمود: اسبقیان مطمئنا دلیل منطقی برای این کار دارد. به عنوان یک کاندیدا کسی دلیلی برای دیر اعلام شدن تایید صلاحیت شدگان اعلام نکرده است و اخبار را به وسیله رسانه و خبرگزاری ها آگاه می شوم.

وی ادامه داد: کمی پروسه تایید صلاحیت ها به طول انجامیده است و نمی دانم چه دلیلی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 341

به "دلیل اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای والیبال را نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای والیبال را نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید