تور والیبال ساحلی تک ستاره در بندرترکمن، ایران و تایلند به ملاقات پایانی راه یافتند

به گزارش سرگرمی تفریحی، تیم های ملی والیبال ساحلی ایران و تایلند به ملاقات پایانی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن 2019 راه یافتند.

تور والیبال ساحلی تک ستاره در بندرترکمن، ایران و تایلند به ملاقات پایانی راه یافتند

با تور ژانویه 2021 تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از بندرترکمن، در خاتمه ملاقاتهای مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن 2019 تیم های ملی ایران و تایلند به ملاقات خاتمهی صعود نموده و تیم های ایران و ژاپن هم به ملاقات رده بندی راه یافتند.

در ملاقاتهای مرحله نیمه نهایی تیم ایران با ترکیب آقایان آقاجانی و فیروزپور با نتیجه 2 بر یک برابر تیم دیگر کشورمان با ترکیب سالمی و وکیلی پیروز شدند و به ملاقات خاتمهی صعود کردند.

همچنین در دیگر این مرحله، تیم تایلند با ترکیب آقایان ناتانون و سدتاوات با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم ژاپن با ترکیب سوچیا و موراکامی پیروز و فینالیست شد.

ملاقاتهای خاتمهی و رده بندی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن عصر امروز در مجموعه امام رضا(ع) بندترکمن برگزار می گردد.

با این نتایج ملاقات فینال بین تیم ایران و تایلند و ملاقات رده بندی بین ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

این مسابقات سی و چهارمین تور جهانی در ایران است و امتیاز این تور جهانی در بندرترکمن برای دومین فصل در رنکینگ امتیاز انتخابی المپیک محاسبه می گردد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 461

به "تور والیبال ساحلی تک ستاره در بندرترکمن، ایران و تایلند به ملاقات پایانی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور والیبال ساحلی تک ستاره در بندرترکمن، ایران و تایلند به ملاقات پایانی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید