دستگاه پدالی ضدعفونی کننده توسط محققان دانشگاه حکیم سبزواری ساخته شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری پیروز به ساخت دستگاه پدالی ضدعفونی کننده جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شدند.

دستگاه پدالی ضدعفونی کننده توسط محققان دانشگاه حکیم سبزواری ساخته شد

به گزارش گروهدانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه حکیم سبزواری، سجاد رضایی مدیر اجرایی شرکت دانش. بنیان سیمرغ الکترونیک اسرار در این خصوص گفت: این محصول با حذف تماس دست، تاثیر بسزایی در جلوگیری و انتشار بیماری کرونا دارد و علاوه بر آن فرآیند ضدعفونی کنندگی را تسریع می بخشد.

وی افزود: این دستگاه دارای یک پمپ قوی با عملکرد الکتریکی است که با فشار پا بر روی پدال دستگاه، محلول ضدعفونی کننده را روی دستان افراد اسپری می شود.

رضایی ادامه داد: مصرف پایین برق، صرفه جویی در مصرف مواد ضدعفونی کننده و نصب آسان و کم حجم بودن از جمله مزیت های این دستگاه است.

وی افزود: تمامی مراحل ساخت این دستگاه در شرکت دانش بنیان سیمرغ اسرار، با کیفیت بالا و هزینه تمام شده مناسب انجام گرفته است.

رضایی با اشاره به بازگشایی ادارات و خطر شیوع کرونا افزود: از آنجایی که برای کنترل کرونا در مراجعه افراد به سازمان ها و نهاد ها نیاز به ضدعفونی کردن دست وجود دارد، از این دستگاه می. توان در بیمارستان ها، ادارت، بانک ها، مساجد، مطب ها، مدارس و رستوران ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه امکان تولید انبوه این دستگاه وجود دارد، ادامه داد: در مرحله اول سفارش گیری، چندین دستگاه به سازمان نظام پزشکی و بیمارستان ها، دانشگاه حکیم سبزواری، چندین رستوران و موسسه خیریه ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 831

به "دستگاه پدالی ضدعفونی کننده توسط محققان دانشگاه حکیم سبزواری ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه پدالی ضدعفونی کننده توسط محققان دانشگاه حکیم سبزواری ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید