خبرنگاران کرونا مسابقات بین المللی کاراته در کرمانشاه را لغو کرد

به گزارش سرگرمی تفریحی، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی با حضور حداقل پنج کشور اروپایی را در کرمانشاه برنامه ریزی نموده بودیم اما شیوع کرونا امکان برگزاری این رویداد را از ما گرفت.

خبرنگاران کرونا مسابقات بین المللی کاراته در کرمانشاه را لغو کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سعید نصرالهی روز سه شنبه در نشستی خبری اظهارداشت: برنامه های زیادی برای امسال طراحی و تدوین نموده بودیم اما متاسفانه کرونا امکان اجرای آن ها را از ما گرفت.

وی اضافه کرد: تداوم برگزاری کلاس های آموزش مربی گری و داوری دیگر برنامه پیش بینی شده بود اما شیوع بیماری کرونا این اجازه را تا به امروز نداده است.

نصرالهی گفت: سال گذشته و قبل از شیوع کرونا پیروز شدیم یک دوره آموزش مربی گری و داوری را با حضور مدرسان ممتاز کشوری برگزار کینم و در هر کدام آنها بیش از 300 شرکت کننده داشتیم.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه، تقویت هیات های شهرستانی را از دیگر برنامه های ندوین شده امسال اعلام و توضیح داد: اگر کرونا اجازه دهد حتما آن را عملیاتی می کنیم.

وی گفت: با این حال و در دوران شیوع کرونا یک دوره مسابقات کاراته به صورت مجازی و با شرکت 250 ورزشکار از سراسر استان برگزار کردیم که دوره بسیار خوبی دارد به گونه ای که کار داوری آن حدود یک هفته به طول انجامید.

نصرالهی یادآوری کرد: در مسابقات کاراته مجازی کشور نیز ورزشکاران دختر ما پیروز به کسب چهار مدال برنز شدند.

رییس هیات کاراته کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در این هیات، گفت: در این خصوص جزو چهار- پنج هیات برتر هستیم.

وی یادآوری کرد: از لحاظ تعداد مربی و داور نیز شرایط خوبی داریم که متاسفانه شیوع کرونا شرایط معیشتی بسیاری از آنها به خصوص مربیان را تحت تاثیر قرار داده است.

نصرالهی، همچنین خواهان اختصاص تسهیلات به مربیان همه هیات های ورزشی شد و گفت: آنها در همه این سال ها زحمات زیادی برای ورزش و تربیت قهرمانان ورزشی کشیده اند و شایسته نیست در چنین مواقعی با رنج و سختی زندگی خود را بگذرانند.

این مسوول همچنین خواهان حمایت بیشتر از قهرمانان ورزشی شد و گفت: بیشتر آنها دغدغه شغل و کسب درآمد پایدار دارند چرا که می دانند عمر دوران قهرمانی کوتاه است.

وی ادامه داد: سال ها قبل وزارت نفت تعدادی از قهرمانان ورزشی را به استخدام خود درآورد اما متاسفانه پس از مدت کوتاهی این کار متوقف شد اما امیدوارم با رایزنی نمایندگان استان طرح استخدام قهرمانان ملی دوباره کلید بخورد.

نصرالهی، همچنین خواهان کوشش نمایندگان استان در مجلس برای حمایت بخش های دولتی و خصوصی از ورزش کرمانشاه شد و گفت: هرقدر بتوانیم تیم های بیشتری در لیگ های برتر داشته باشیم به توسعه و پیشرفت ورزش یاری نموده ایم.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران کرونا مسابقات بین المللی کاراته در کرمانشاه را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا مسابقات بین المللی کاراته در کرمانشاه را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید