خبرنگاران مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، زاهدان- خبرنگاران- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: یک مادر باردار پر خطر نیکشهری به وسیله اورژانس هوایی از نیکشهر به ایرانشهر و پس از آن به یزد برای درمان اعزام شد.

خبرنگاران مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد

دکتر کامران کردی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در پی تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات فوریت های پزشکی مبنی بر شرایط اورژانسی مادر باردار و طولانی بودن راه های ارتباطی زمینی، بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر به مقصد نیکشهر به پرواز درآمد.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط اورژانسی این مادر 38 ساله و ضرورت انجام اقدامات درمانی خاص و لزوم انتقال سریع به مرکز درمانی مجهز، ماموریت اورژانس هوایی انجام و بیمار پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به فرودگاه ایرانشهر منتقل و طبق هماهنگی با اورژانس هوایی کشور با توجه به مسافت زیاد و تسهیل در امر انتقال، این مادر باردار با هواپیما جهت درمان تخصصی و تکمیلی به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ضمن قدردانی از زحمات کادر پرواز و تیم پزشکی اورژانس هوایی و با بیان اینکه حتی ثانیه ها هم در زندگی این بیمار تاثیر گذار بود ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات پزشکی در یزد این شخص سلامتی خود را باز یابد و به آغوش خانواده اش برگردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1271

به "خبرنگاران مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید